logo.gamebato
در عوض، فراتر از غیرممکن را به عنوان یک ماجراجویی شگفت انگیز اول شخص در نظر بگیرید که در آن پازل های مبتکرانه و پیچیده
امتیاز:
3.9/5
در عوض، فراتر از غیرممکن را به عنوان یک ماجراجویی شگفت انگیز اول شخص در نظر بگیرید که در آن پازل های مبتکرانه و پیچیده را با چرخاندن اشیا در

The.Entropy.Centre.banner1

در The Entropy Centre، شما به عنوان یک شخصیت به نام آرین (Aria) در یک ایستگاه فضایی واقع در آینده دور بازی می‌کنید. این ایستگاه به دلیل یک فاجعه یا بحران بزرگ در حال نابودی است. شخصیت شما با یک AI به نام جذبه (Entropy) همکاری می‌کند که به شما کمک می‌کند معماها را حل کرده و از ایستگاه فرار کنید. بازی به بررسی موضوعات فلسفی و اخلاقی مانند زمان، افسردگی و پیچیدگی‌های انسانی می‌پردازد. در طول بازی، آرین با چالش‌هایی مواجه می‌شود که نیاز به تفکر استراتژیک و بهره‌برداری از توانایی خاصی دارد که به او اجازه می‌دهد زمان را معکوس کند و اشیاء را در محیط تغییر دهد.

The.Entropy.Centre.banner2

معماهای خلاقانه موجود در بازی  The Entropy Centre شما را به وجد می آورد باید با یک تفنگ اشیا و دیگر چیزها را جا به جا کنید تا بتوانید در بین فضاها جا به جا شوید. بعضی اوقات نیز باعت می شود شما یک معما را پیش ببرید/ شامل طیف وسیعی از معماهای متنوع است که نیاز به تفکر منطقی و خلاقانه دارند.محیط های درون این بازی بسیار دقیق و زیبا هستند دنیای بازی به طور جذابی طراحی شده و شامل مکان‌های پیچیده، پر از جزئیات و اثرات بصری زیباست. بازی کامپیوتری یک بازی در ژانر تخیلی برای کامپیوتر می باشد , روایت بازی بر روی شخصیت‌ها و داستان‌های عاطفی تمرکز دارد و در طول روند بازی به تدریج جزئیات بیشتری از دنیای بازی و روابط شخصیت‌ها نمایان می‌شود. The Entropy Centre با ترکیبی از معماهای چالشی و داستان عمیق، تجربه‌ای جذاب و ارزیابی‌شده می‌باشد که به بازیکنان اجازه می‌دهد در این دنیای بازی غوطه‌ور شوند و از حل معماها لذت ببرند.

The.Entropy.Centre.banner3

بازی کامپیوتری The Entropy Centre یکی از بازی های آندرریتد سال های اخیر صعنت گیم می باشد. این بازی را کمپانی بازی سازی Stubby Games ساخته و آن را توسعه داده است. استدیو بازی سازی Playstack این بازی را در تاریخ 3 نوامبر سال 2020 به صورت گسترده برای کنسول های نسل هشتم , نهم و کامپیوتر عرضه کرد , تا همه گیمرها در سراسر دنیا این بازی لذت بخش را تجربه کنند. ژانرهای این بازی پازل , تخیلی , ماجراجویی , فضایی , پلفرمر , اول شخص می باشد. این بازی از منتقدان نمره خوبی را دریافت کرده است و خیلی از مجله های منتقد گیم از این بازی راضی بوده اند. کاربران استیم نیز از این بازی به عنوان یک بازی زیبا یاد کرده اند. شما اگر به دنبال یک بازی با تم پازل و اکتشاف هستید این بازی یکی از بهترین گزینه ها می باشد , پس وقت را هدر ندهید و این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و آن را استخراج و نصب بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی