logo.gamebato
استودیو بازی Bethesda از شما به Fallout 76 استقبال می‌کند. بیست و پنج سال پس از سقوط بمب‌ها، شما و دیگر ساکنان Vault در آمریکای
امتیاز:
3.9/5
استودیو بازی Bethesda از شما به Fallout 76 استقبال می‌کند. بیست و پنج سال پس از سقوط بمب‌ها، شما و دیگر ساکنان Vault در آمریکای پسا هسته‌ای ظاهر می‌شوید. در

دانلود بازی Fallout 76 برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Fallout 76 در ابتدا در سال 2102 اتفاق می‌افتد، بازیکنان یکی از ساکنان Vault 76 را کنترل می‌کنند که باید برای استعمار مجدد منطقه و کشف طاعون مرموز که ساکنان آن را کشته است، به دنیای باز ویران شده معروف به Appalachia وارد شود. این بازی جزء مجموعه فالوآوت و اولین عنوان آنلاین چندنفره در این سری به شمار می‌رود، که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در دنیای پس از جنگ اتمی به طور مشترک با دیگران بازی کنند.

دانلود بازی Fallout 76 برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی شخصیت شما مانند نسخه های قبل توانایی های  دارد که شامل این ها می شود : Strength , Perception ,  Endurance  Charisma , Intelligencet,  و در نهایت Agility که به شما چابکی می دهد. بازی Fallout 76 یک بازی در ژانر جهان باز برای کامپیوتر می باشد , بازی داستان بازی حول محور تلاش بازیکنان برای بازسازی جامعه و کشف رازها و تاریخ فراموش‌شده‌ای از دنیای پس از جنگ اتمی می‌چرخد. بازیکنان نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کنند و با موجودات جهش‌یافته، دیگر بازیکنان و چالش‌های مختلف روبرو می‌شوند. این بازی شامل یک سیستم آب و هوایی پویا است که می‌تواند بر بازی تأثیر بگذارد و تجربه بازیکنان را متنوع‌تر کند. یکی دیگر از نکات لذت بخش این بازی این است که بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها، زره‌ها و مواد غذایی را بسازند و با استفاده از سیستم ساخت‌وساز، پایگاه‌های شخصی (C.A.M.P.) بسازند که قابلیت‌های متنوعی دارند.

دانلود بازی Fallout 76 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Fallout 76 یک بازی کاملا آنلاین می باشد و آخرین نسخه رسمی منتشر شده این مجموعه می باشد.( به غیر از Fallout: London که یک نسخه ماد شده به حساب می آید.) این بازی را شرکت بازی Bethesda Game Studios ساخته و یک قسمت دیگر این استدیو بازی سازی یعنی Bethesda Softworks این بازی را در تاریخ 14 آپریل سال 2020 در لانچرهای گیم قرار داد. این بازی برای پلتفرم های  PS4 , Xbox one و کامپیوتر عرضه شده است. ژانرهای این بازی جهان باز , نقش آفرینی , اکشن , بقا , تیراندازی , ترسناک و آینده می باشد. مشکلات گیم پلی و داستانی این بازی بسیار زیاد می باشد و برای همین هم منتقدان از این بازی استقبال نکردند و کاربران استیم هم زیاد از خرید این بازی راضی نبودند. این بازی به صورت کرک آنلاین می باشد و چون فعلا آپدیت جدید این بازی کرک نشده است فعلا در سایت قرار نداده ایم. ما زمانی که این آپدیت جدید این بازی کرک شد براتون به سرعت قرار می دهیم تا شما هم بتوانید از طریق لینک های مستقیم در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و سپس آن را اجرا بکنید , و اولین تجربه آنلاین خود را در فال اوت داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی