logo.gamebato

معرفی بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر

بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر

بهترین بازی‌ های مسابقه‌ ای تا امروز که می‌ توانید روی پلتفرم کامپیوتر شخصی بازی کنید را در این لیست برای شما جمع آوری کرده ایم. اگر علاقمند به این سبک از بازی های PC هستید در ادامه با گیمباتو همراه باشید.

بهترین بازی‌ های مسابقه‌ ای کامپیوتر دارای همه ویژگی های مورد انتظار شما از یک بازی کامپیوتری هستند، از  جمله بازی‌ های کلاسیک مانند Need for Speed ​​و Midtown Madness تا بازی‌ های مدرن‌ تر مانند Forza Horizon 5 و The Crew Motorfest. ژانر مسابقه ای تاریخچه ای غنی در بازی های کامپیوتری دارد، به این معنی که گزینه های بازی بسیار بی پایان هستند. برای اینکه جستجوی شما برای بهترین بازی بعدی کمی آسان‌تر شود، ما همه بهترین بازی‌ های ریسینگ را که می‌ توانید در حال حاضر انجام دهید، گردآوری کرده‌ ایم تا کار شما را برای انتخاب بازی بعدی آسانتر کرده باشیم.

ما بازی‌ های مسابقه‌ ای مختلفی را انتخاب کرده‌ ایم که ارزش بازی کردن را داشته باشند، از جمله Project CARS 2 یا انتخاب‌ های بی‌ نظیرتر مانند Driver: San Francisco. همه این بازی‌ ها یک چیز مشترک دارند: همه آن‌ ها تجربه رانندگی فوق‌ العاده‌ ای را به یک شکل ارائه می‌ دهند. اگر می‌ خواهید تجربه شبیه‌ سازی رانندگی خود را به سطح بالاتری ببرید، ارزش دارد راهنمای ما را تا انتها دنبال کنید. 

Project CARS 2

_ تاریخ انتشار: 2017
_ سازنده: Slightly Mad Studios

Project CARS 2
 

Project CARS 2 یک بازی کامپیوتری شبیه ساز مسابقه اتومبیلرانی است که توسط Slightly Mad Studios توسعه یافته و توسط گروه سرگرمی Bandai Namco منتشر و توزیع شده است. در 22 سپتامبر 2017 در سراسر جهان برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد.

Project CARS 2 140 طرح بندی مسیر را در 60 مکان مختلف و 189 اتومبیل برای انتخاب ارائه می دهد. این امر توسط سیستمی به نام LiveTrack 3.0 حاصل می شود، از جمله ردیابی دما یا آب و هوای پویا این بازی اکنون دارای رانندگی در خارج از جاده، از جمله پیست‌ های رالی کراس و اتومبیل‌ ها است. سازندگان جدیدی از جمله پورشه، فراری، لامبورگینی، جگوار، هوندا، آکورا و نیسان در بازی حضور دارند. علاوه بر این، بازی Project CARS 2 از واقعیت مجازی (VR)، تا وضوح 12K و پشتیبانی از صفحه نمایش سه گانه پشتیبانی می کند.

iRacing

_ تاریخ انتشار: 2008
_ توسعه دهنده: iRacing Motorsport Simulations

iRacing

iRacing یک بازی ویدئویی شبیه‌ سازی مسابقه آنلاین مبتنی بر اشتراک است که توسط iRacing.com Motorsport Simulations در سال 2008 توسعه و منتشر شده است. تمام جلسات درون بازی بر روی سرورهای ناشر میزبانی می‌شوند. این بازی کامپیوتر ماشین‌ های دنیای واقعی، پیست‌ ها و رویدادهای مسابقه‌ای را شبیه‌ سازی می‌ کند و قوانین رفتاری را با الگوبرداری از رویدادهای مسابقه‌ای خودرو واقعی اجرا می‌ کند.

iRacing در درجه اول بر ایجاد محیطی در بازی متمرکز است که رانندگی در زندگی واقعی را تا حد امکان شبیه سازی کند، از جمله استفاده از اتومبیل ها و مسیرهای اسکن شده توسط LIDAR. بهترین بازیکنان iRacing اغلب در مسابقات اتومبیلرانی واقعی نیز به رقابت می پردازند. این بازی مسابقه برای اولین بار بیش از یک دهه پیش در سال 2008 منتشر شد، که هر سال به طور مداوم با جدیدترین شبیه سازها همراه می شود.

F1 23

_ تاریخ انتشار: 2023
_ توسعه دهنده: Codemasters

F1 23
 

بازی F1 23 به جای تعریف مجدد احساس تجربه مسابقه F1، آنچه را که در وهله اول این سری ارزش بازی کردن را دارد تقویت می کند. این بازی کامپیوتر سریع و فنی با مسابقه‌ های هوش مصنوعی پیشرفته است که زمان شما را در پیست پرهیجان می‌ کند و می‌ تواند شما را به محدودیت‌ هایتان برساند. همراه با محیط های واقع گرایانه این بازی، غرق شدن در دنیای مسابقات F1 در جدیدترین نسخه فوق العاده آسان است.

F1 23 یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که توسط Codemasters توسعه یافته و توسط EA Sports منتشر شده است. این شانزدهمین ورودی از سری F1 توسط Codemasters است. مجوز رسمی مسابقات فرمول یک و فرمول 2 2023 را دارد. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و لینوکس در 16 ژوئن منتشر شد، یا 3 روز قبل از آن در 13 ژوئن برای کاربرانی که قبلاً نسخه Champions را سفارش داد و به آنها اجازه دسترسی زودهنگام را داد.

F1 23 بازگشت حالت داستانی “نقطه ترمز” را ارائه می کند که در F1 2021 معرفی شد. دو شخصیت از «نقطه ترمز»، دوون باتلر، آنتاگونیست اصلی، و آیدن جکسون، قهرمان، برای نقطه ترمز 2 بازگشته اند، و همچنین راننده کهنه کار بازنشسته، کاسپر آکرمن، که به عنوان مربی و بعداً تیم ظاهر می شود.

Assetto Corsa Competizione

_ تاریخ انتشار: 2019
_ توسعه دهنده: Kunos Simulazioni

Assetto Corsa Competizione
 

Assetto Corsa Competizione یک بازی کامپیوتر در ژانر شبیه سازی مسابقه ای است که توسط سازنده بازی های ویدئویی ایتالیایی Kunos Simulazioni توسعه یافته است. این بازی بر روی خودروهای سری GT3، GT4، GT2 و one make تمرکز دارد و شبیه سازی رسمی دارای مجوز از مسابقات جهانی چالش GT اروپا و مجموع 24 ساعت اسپا در فصل های 2018 تا 2023 است و قرار است به عنوان پلتفرمی برای ورزش های الکترونیکی عرضه شود.

بازی Assetto Corsa Competizione یک شبیه ساز مسابقه ای است که در آن بازیکنان می توانند اتومبیل های مسابقه ای را علیه هوش مصنوعی به صورت آفلاین یا علیه سایر بازیکنان آنلاین رانندگی کنند. این شامل حالت‌ های گیم‌پلی حرفه‌ای آفلاین، قهرمانی سفارشی، مسابقات و رویدادهای ویژه و همچنین حالت‌ های چندنفره آنلاین، با انواع جلسات شامل تمرین رایگان، Hot Lap، Superpole، Hot Stint، Quick Race (یک مسابقه تا یک ساعت)، مسابقه Sprint است. آخر هفته (حداکثر دو جلسه تمرین، دو جلسه مقدماتی و دو مسابقه به طول یک ساعت) و آخر هفته مسابقه استقامتی (با حداکثر دو تمرین، چهار جلسه مقدماتی و یک سوپر قطب برتر، و همچنین هر کدام یک یا دو مسابقه) به مدت یک تا بیست و چهار ساعت). مسابقات را می توان در حالت آفلاین ذخیره کرد و در اواسط جلسه از سر گرفت.

MotoGP 18

_ تاریخ انتشار: سپتامبر 2018
_ توسعه دهنده: Milestone

MotoGP 18
 

MotoGP 18 یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۸ توسط Milestone srl برای ویندوز، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ توسعه و منتشر شده است.

پس از اعلام انتشار MotoGP18 در تاریخ 7 ژوئن، Milestone برخی از ویژگی‌ های جدید موجود در بازی امسال را معرفی کرد. MotoGP18 که قرار است راه‌اندازی مجدد عنوان پرچم‌ دار Milestone باشد، از ابتدا توسعه یافته است: موتور جدید، گرافیک پیشرفته، فیزیک بازسازی‌ شده، بازتولید وفادارانه همه عناصر در بازی و حالت حرفه‌ای جذاب جدید، تنها برخی از عناصری هستند که باعث می‌ شوند بازی MotoGP امسال فراگیرترین و واقعی ترین تجربه MotoGP است.

با استفاده از فناوری نوآورانه اسکن سه بعدی، چهره سواران MotoGP در بازی معرفی شده است. علاوه بر این، از سیستم اسکن پهپاد برای بازتولید تمام مسیرها تا کوچکترین جزئیات استفاده شده است، به طوری که اکنون طرح بندی مدارها کاملاً مطابق با طرح های واقعی است.

RaceRoom Racing Experience

_ تاریخ انتشار: 2013
_ توسعه دهنده: Sector3 Studios

RaceRoom Racing Experience
 

RaceRoom Racing Experience یک شبیه ساز مسابقه رایگان برای مایکروسافت ویندوز است که توسط KW Studios توسعه یافته و توسط RaceRoom Entertainment AG منتشر شده است. هدف آنها ارائه یک تجربه مسابقه ای معتبر از طریق مدل های دقیق ماشین و مسیر و همچنین رفتار و صداهای واقعی ماشین است. این بازی PC مجموعه‌ ای از ماشین‌ های مسابقه و مسیرهای رایگان را برای رانندگی در حالت‌ های بازی چند نفره و تک نفره ارائه می‌ کند. مسابقات حمایت شده و سایر رویدادهای رایگان به کاربران این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه ای از محتوای برتر بازی استفاده کنند.

RaceRoom حالت های مختلف بازی مانند مسابقات چند نفره، مسابقات قهرمانی سفارشی، مسابقه های تک در برابر هوش مصنوعی، تمرین، چالش های Leaderboard و مسابقات آنلاین را ارائه می دهد. این شبیه‌ سازی همچنین شامل یک پورتال آنلاین است که آمار بازیکنان و ورودی‌های تابلوی امتیازات را که به عنوان پلتفرمی برای فعالیت‌ های بازیکنان عمل می‌کند، نگه می‌ دارد.

rFactor 2

_ تاریخ انتشار: 2012
_ توسعه دهنده: Image Space Incorporated

rFactor 2
 

rFactor 2 یک بازی شبیه سازی مسابقه کامپیوتری است که توسط Image Space Incorporated و در سال 2013 برای ویندوز منتشر شد. rFactor2 مانند نسخه قبلی خود rFactor طراحی شده است تا توسط تیم های مسابقه حرفه ای برای آموزش راننده و مسابقه استفاده شود. بسیاری از کد منبع آن از rFactor Pro مشتق شده است، که توسط مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای و اکثر تیم های فرمول یک و سازندگان NASCAR نیز استفاده می شود.

Grand Prix 3

_ تاریخ انتشار: 2000
_ توسعه دهنده: Microprose

Grand Prix 3

این بازی که برای چندین دهه مورد احترام قرار گرفت و هنوز در سال 2019 قابل بازی بود، نقطه عطفی در بازی های مسابقه ای بود. MicroProse جف کراموند قبلاً در اوایل دهه 90 با گرندپری فرمول یک و جایزه بزرگ 2 موج ایجاد کرده بود، اما محدودیت‌ های سخت‌ افزاری به این معنی بود که در آن زمان فقط می‌ توانستند شبیه‌ سازی را پیش ببرند. جایزه بزرگ 3 سطح جدیدی از وفاداری به نسخه ابتدایی است.

Grand Prix 3 یک بازی شبیه ساز مسابقه کامپیوتری است که توسط استودیوی توسعه MicroProse در انگلستان در Chipping Sodbury توسعه یافته و توسط Hasbro Interactive منتشر شده است.

The Crew Motorfest 

_ تاریخ انتشار: 2023
_ توسعه دهنده: Ivory Tower

The Crew Motorfest 
 

Crew Motorfest هندلینگ ماشین بهتر و گرافیک دقیق‌ تری را نسبت به بازی‌ های قبلی The Crew ارائه می‌ کند که به قرار دادن آن بالاتر از بقیه کمک می‌ کند. اگرچه ما در بررسی خود استدلال کردیم که مقدار مناسبی از تقلید Forza Horizon در طول بازی وجود دارد، اما این مانع از ارائه یک تجربه مسابقه‌ای پر جنب و جوش نمی‌ شود که نشان می دهد, ارزش آن را دارد. مطمئنا، صداپیشگی آن ممکن است زمانی که شروع به بازی می کنید کمی زیاد به نظر برسد، اما خیلی زود از تشویق آنها برای اجرای بهترین عملکرد خود استفاده خواهید کرد.

The Crew Motorfest یک بازی مسابقه ای آنلاین است که در سال 2023 توسط Ubisoft Ivory Tower توسعه یافته و توسط Ubisoft برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. این بازی دنباله بازی The Crew 2 در سال 2018 و سومین بازی از سری The Crew است و در 14 سپتامبر 2023 منتشر شد. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است و نسبت به نسخه های قبلی خود بهبود یافته است.

Crew Motorfest در یک نسخه کوچک شده از جزیره Oʻahu در هاوایی تنظیم شده است. این موضوع حول یک جشنواره است که به عنوان منطقه اصلی برای دسترسی به رویدادهای مختلف در بازی عمل می کند، که شبیه به مجموعه بازی های Forza Horizon است.گیم‌پلی آن شبیه به بازی‌ های قبلی این سری است و دارای ویژگی‌ های چندنفره آنلاین است.

Forza Horizon 5

_ تاریخ انتشار: 5 نوامبر 2021
_ توسعه دهنده: Playground Games

Forza Horizon 5
 

Forza Horizon 5 یک بازی مسابقه‌ ای است که در سال ۲۰۲۱ توسط Playground Games توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این پنجمین عنوان Forza Horizon و دوازدهمین قسمت اصلی از سری Forza است. داستان بازی در یک نمایش تخیلی از مکزیک است. در 9 نوامبر 2021 برای Windows، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شد.

این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و پس از انتشار به موفقیت تجاری تبدیل شد. این بازی در هفته اول برای بیش از ده میلیون بازیکن راه اندازی شد، بزرگترین عرضه تا به حال برای یک بازی Xbox Game Studios. این بازی برنده جایزه بهترین بازی سال IGN و سه جایزه با رأی هیئت داوران در The Game Awards 2021 شد، که برای اکثر بردها با بازی Hazelight It Takes Two برابری کرد.

بازی Forza Horizon 5 دارای بزرگترین نقشه در کل سری Forza Horizon است، که 50٪ بزرگتر از نسخه قبلی خود، Forza Horizon 4 است، در حالی که بالاترین نقطه را در سری Horizon نیز دارد. این نقشه توسط مدیر خلاق مایک براون به عنوان یکی از متنوع ترین نقشه های Forza Horizon که تیم ساخته است، توصیف شد. این نقشه شامل یک آتشفشان فعال، جنگل ها و سواحل، معابد باستانی مایاها و شهرها و شهرهایی مانند گواناخواتو است. بازیکنان می توانند آزادانه جهان باز را کشف کنند، اگرچه می توانند در مسابقات چند نفره نیز شرکت کنند و حالت مبارزات را کامل کنند. هم ماشین های موجود در بازی و هم شخصیت بازیکن را می توان به طور گسترده سفارشی کرد..


 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی