logo.gamebato
یک سوال از شما دارم , شما برای فهمیدن حقیقت حاضرید هر بهایی را پرداخت کنید؟ در این بازی این سوال را از خود می
امتیاز:
3.9/5
یک سوال از شما دارم , شما برای فهمیدن حقیقت حاضرید هر بهایی را پرداخت کنید؟ در این بازی این سوال را از خود می پرسید بازی Twin Mirror در

دانلود بازی Twin Mirror برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Twin Mirror یک داستان فوق العاده رازآلود را روایت می کند. داستان این بازی حول محور شخصیتی به اسم سم گیلیس می‌چرخد، یک خبرنگار که به زادگاه خود، شهر کوچک و آرام باکز در ویرجینیا بازمی‌گردد تا در مراسم تدفین دوست قدیمی‌اش شرکت کند که بر اثر تصادف با ماشین فوت کرده است. اما این همه ی داستان نمی باشد , شما وارد داستانی جنایی و فراتر از مرگ دوست خود می شوید.

Twin.Mirror.banner2

در طول داستان بازی Twin Mirror سم با مسائل مختلفی روبرو می‌شود، از جمله خاطرات گمشده، رازهای تاریک شهر و درگیری‌های شخصی خود. بازی ویژگی خاصی به نام Mind Palace دارد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا از طریق افکار و تحلیل‌های سم، معماها را حل کند و تصمیمات مهمی بگیرد. این تصمیمات بر روی داستان و رابطه او با دیگر شخصیت‌ها تأثیرگذار است البته این نکته ناگفته نماند هر انتخابی که شما بکنید , بازی مسیر خود را طی می کند که این یکی از بزرگ ترین نقدهای هست که به بازی وارد می شود. بازی Twin Mirror یک بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد , گیم‌پلی شامل کاوش در محیط‌های مختلف، گفتگو با شخصیت‌های دیگر و حل معماهاست. در کل، “Twin Mirror” تجربه‌ای جذاب و داستانی عمیق را ارائه می‌دهد که می‌تواند طرفداران داستان‌گویی در بازی‌های ویدیویی را جذب کند.

Twin.Mirror.banner3

بازی کامپیوتری Twin Mirror یک بازی AAA به حساب می آید , که نتوانست انتظاراتی که گیمرها ازش داشتند را برآورده کند و حسابی گیمرها را مایوس کرد. دلیل های اصلی شکست هم مشکلات گرافیکی و پایان بندی سریع و بدون استخوان بندی بازی می باشد. شرکت بازی سازی دوست داشتنی DON’T NOD که در این چند وقت گیم های بسیار خوبی به بازار عرضه کرده است , وظیفه ساخت و انتشار این بازی نیز را بر عهده داشته است. کمپانی بازی سازی DON’T NOD این بازی را در تاریخ 1 دسامبر 2021 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه کرد. ژانرهای این بازی جنایی , رازآلود , هیجان انگیز , ماجراجویی , درام , سوم شخص می باشد. درست است که این بازی مشکلات زیادی دارد اما نقاط قوتی هم دارد برای همین تجربه ی این بازی خالی از لطف نیست و می تواند تجربه لذت بخشی برای شما باشد. شما هم اگر به دنبال یک بازی رازآلود هستید می توانید بدون فوت وقت این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده , سپس آن را استخراج و نصب بکنید و در زادگاه خود حقیقت را کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی