در این نقش اول شخص، جهان باز، به تخیل مجدد تاریک افسانه های آرتوریان قدم بگذارید. دنیایی را که در پاییز همیشگی گیر کرده است،
در این نقش اول شخص، جهان باز، به تخیل مجدد تاریک افسانه های آرتوریان قدم بگذارید. دنیایی را که در پاییز همیشگی گیر کرده است، کاوش کنید، شاهد افسانه های

دانلود بازی Tainted Grail: The Fall of Avalon برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Tainted Grail: The Fall of Avalon شما را به دنیایی افسانه‌ای و مرموز می‌برد. بازی در دوره‌ای به نام “زمان طلایی آرتور” در دنیایی متلاطم با افسانه‌ها، جادوگران و هیولاها روایت می‌شود. بازیکنان به عنوان یک شخصیت از چندین گزینه، ماموریت‌های مختلفی را برعهده می‌گیرند و باید با تصمیم‌گیری‌هایشان به تعداد زیادی از پایان‌های مختلف داستان آشنا شوند. هر تصمیمی که بازیکن انتخاب می‌کند، تاثیر فراوانی بر داستان و پایان بازی خواهد داشت.

دانلود بازی Tainted Grail: The Fall of Avalon برای کامپیوتر | گیمباتو

در “Tainted Grail: The Fall of Avalon”، محیط بازی تاریک و فانتزی است که به تاریخچه‌ها و اسطوره‌های دوران آرتوریائی متمرکز شده است. بازیکنان به عنوان یک شخصیت انسان یا ارواح قدیمی در دنیای Avalon قرار می‌گیرند و باید با هیولاها، جادوگران و افسانه‌های مختلف روبرو شوند. شخصیت‌های بازی دارای توانایی‌های خاص و منحصر به فردی هستند که با گذر از مراحل مختلف بازی، می‌توانند توانایی‌های خود را ارتقا دهند و نقطه‌ضعف‌هایشان را به قدرت تبدیل کنند. بازی Tainted Grail: The Fall of Avalon یک بازی کامپیوتری در ژانر جهان باز می باشد , برای پیشروی در بازی، بازیکنان باید تصمیم‌های درست را در مواجهه با چالش‌ها و ماموریت‌های مختلف انتخاب کنند و به دقت محیط بازی را بررسی و از منابع مختلف استفاده کنند. هر تصمیمی که بازیکن انتخاب می‌کند، تاثیر بزرگی بر جهت داستان و پایان بازی خواهد داشت و می‌تواند انتهای داستان را به طور قابل توجهی تغییر دهد.

دانلود بازی Tainted Grail: The Fall of Avalon برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری جام آلوده: سقوط آوالون Tainted Grail: The Fall of Avalon این با موضوعیت فانتزی تاریک ساخته ی توسعه دهندگان لهستانی Questline  و منتشر شده توسط Awaken Realms است. نسخه اول این بازی Tainted Grail: Conquest که شما می توانید این بازی را هم در سایت گیمباتو پیدا و دانلود بکنید. فعلا این بازی در مرحله Early Access قرار دارد و سازندگان این بازی اعلام کرده اند که تا 9 الی 16 ماه آینده نسخه کامل این بازی را به دست کاربران برسانند. داستان مرموز و پیچیده جام آلوده بیش از 1000 سال است، از لحظه ای که آرتور مردم میهن را به سواحل آوالون هدایت کرد در جریان باقی مانده. این اثر توسط یکی از بهترین نویسندگان فانتزی لهستان – کریستوف پیسکورسکی ساخته شده است.  شما کاربران عزیز و همراهان سایت گیمباتو می توانید این بازی بسیار زیبا از طریق لینک های مستقیم موجود در پایین به صورت نیم بها دانلود کرده و سپس آن را استخراج و نصب بکنید.در آوالون سفر کنید تا اسرار تاریکی که در پس دوران فتح، ساکنان پیشین یا خود ویردنس وجود دارد را بیاموزید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی