رازهای خانواده که مدت ها گم شده بود. نکاتی از یک ثروت پنهان و مایل ها مانده به خواب. رابطه تس دیوین با مادرش هرگز
رازهای خانواده که مدت ها گم شده بود. نکاتی از یک ثروت پنهان و مایل ها مانده به خواب. رابطه تس دیوین با مادرش هرگز آسان نبوده است، اما آنها

دانلود بازی Open Roads برای کامپیوتر | گیمباتو

Open Roads یک بازی ماجراجویی نقطه و کلیک است که داستان زندگی و ماجراهای یک دختر به نام Tess را روایت می کند. Tess و مادرش برای ماجراهای جستجوی گنج به جاده های باز می آیند و در این مسیر با اتفاقات و معماهای پیچیده روبرو می شوند. شما در این بازی باید به Tess کمک کنید تا اسرار و رازهای جاده های باز را کشف کرده و به دنبال گنج های پنهان بگردد. به طول و عرض تصمیم هایی که در طول داستان می گیرید، بستگی دارد که Tess موفق به دستیابی به گنج های خود خواهد شد یا خیر.

دانلود بازی Open Roads برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Open Roads یک بازی در ژانر درام برای کامپیوتر می باشد , در Open Roads، شما باید به عنوان Tess در سفری ماجراجویانه به دنبال گنج های پنهان بگردید و اسرار جاده های باز را کشف کنید. با استفاده از نقطه و کلیک، شما می توانید با اشیاء و شخصیت های دیگر تعامل کنید و معماهای مختلف را حل کنید.محیط بازی Open Roads شامل مناطق مختلفی از جمله جاده ها، شهرها، جنگل ها و غارها است که شما باید آنها را بررسی کنید و در مسیر خود پیشروی کنید. هر محیط دارای رازها و اسرار مخفی است که شما بیاید باید آنها را کشف کنید و در ادامه داستان با تصمیم هایی که می گیرید، ماجراهای Tess را شکل دهید.

دانلود بازی Open Roads برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Open Roads که به فارسی معنی آن جاده های بین شهری می باشد , یک ماجراجویی کامل می باشد و شما در این بازی لحظات احسابی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. این بازی را استدیو بازی سازی Open Roads Team ساخته و آن را توسعه داده است و وظیفه انتشار این بازی بر عهده Annapurna Interactive بوده است که آن را در تاریخ 28 مارس سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی برای همه ی کنسول های نسل هشتم , نهم و کامپیوتر منتشر شده است. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و آن استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا نمایید و شاهد یک داستان زیبا و گیرای مادر – دختری باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی