هارولد هالیبوت یک بازی داستانی دست ساز در مورد دوستی و زندگی در یک سفینه فضایی به اندازه یک شهر است که در یک اقیانوس
هارولد هالیبوت یک بازی داستانی دست ساز در مورد دوستی و زندگی در یک سفینه فضایی به اندازه یک شهر است که در یک اقیانوس بیگانه غوطه ور شده است.

دانلود بازی Harold Halibut برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Harold Halibut یک بازی ویدئویی ماجراجویی مبتنی بر روایت است که در آن بازیکنان، هارولد، سرایدار در یک فضاپیمای غوطه‌ور در سیاره‌ای بیگانه را کنترل می‌کنند و کارهای عجیب و غریب را برای ساکنان کشتی انجام می‌دهند. Harold Halibut یک بازی ماجراجویی و تخیلی است که در یک دنیای زیر آبی روی می‌دهد.

دانلود بازی Harold Halibut برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Harold Halibut یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , شما در نقش Harold Halibut که یک کارگر انسانی در این کشتی است، با شخصیت‌های مختلف از انواع بیگانه و انسانی روبرو می‌شوید و باید به کمک حل معماها و انجام وظایف مختلف، به دنبال راهی برای خروج از کشتی بگردید. رای جلو رفتن در بازی، شما باید انواع معماها، پازل‌ها و وظایف مختلف را حل کرده و در ارتباط برخورد با شخصیت‌های دیگر در کشتی قرار بگیرید. به مرور با پیشروی در داستان، اسرار و اتفاقات جذابی را کشف خواهید کرد و تجربه‌ی یک ماجراجویی تخیلی بی‌نظیر خواهید داشت.

دانلود بازی Harold Halibut برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Harold Halibut که به فارسی اسم آن هارولد هالیبوت می شود یک بازی در ژانرهای شبیه سازی , فانتزی , ماجراجویی , سوم شخص می باشد. این بازی را شرکت بازی سازی Slow Bros ساخته و آن را توسعه داده است هم چنین خودش این بازی را در تاریخ 16 آپریل سال 2024 به بازار عرضه کرده است. نمره بسیار قابل قبولی از منتقدان دریافت کرده است و با وجود قیمت 35 دلاری این بازی کاربرانی که در استیم این بازی را خریده اند راضی اند و به او نمره خوبی را داده اند. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, Xbox Cloud Gaming, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S منتشر شده است. شما می توانید همین الان این بازی را به صورت رایگان از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را نصب و اجرا بکنید , خودتون رو در این دنیای تخیلی که درش نقش یک سرایدار سفینه را بازی می کنید غرق کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی