logo.gamebato
Dark Light یک پلتفرم اکشن سایبرپانک پسا آخرالزمانی با مبارزه شدید هک اسلش است. ناشناخته ها را کاوش کنید، توانایی های خود را با ابزارهای
امتیاز:
3.9/5
Dark Light یک پلتفرم اکشن سایبرپانک پسا آخرالزمانی با مبارزه شدید هک اسلش است. ناشناخته ها را کاوش کنید، توانایی های خود را با ابزارهای سایبری افزایش دهید و با

دانلود بازی Dark Light برای کامپیوتر | گیمباتو

Dark Light یک بازی در دنیای آخرالزمانی و سایبرپانک است. در این دنیا، موجودات ماورالطبیعی همه جا حاضر هستند و باید با موجودات تاریک و نامرئی مقابله کنید. برای شناسایی آن‌ها نیاز به روشن کردن نور پهپاد خود دارید. بازی ترسناکی است که شما را به وحشت می‌اندازد. به عنوان یک شکارچی در دنیای تاریک و ویران، برای زنده ماندن باید تلاش کنید و خودتان را مجهز کنید.

دانلود بازی Dark Light برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Dark Light که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , می‌توانید به مناطق مرموز دنیای آخرالزمانی سفر کرده و چشم اندازهای جالبی را کشف کنید. انیمیشن‌ها زنده و پویا بوده و جلوه بصری زیبایی در تمام محیط‌های بازی دیده می‌شود. نبردها چالش‌انگیز بوده و سیستم نبرد مشابه سولز است. باید حملات خود را زمان‌بندی کرده و از تاکتیک‌های مناسب استفاده کنید تا به دشمنان آسیب بزنید. تنوع خوبی در سلاح‌ها و آیتم‌های بازی وجود دارد که با کاوش بیشتر به دست آورده می‌شوند.

دانلود بازی Dark Light برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Dark Light توسط استدیو Mirari&Co ساخته شده و توسعه یافته است و همین شرکت با همکاری استدیو Maple Whispering Limited آن را در ماه سپتامبر سال 2022 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , ترسناک , پلتفرمر , تخیلی , ماجراجویی و آینده می باشد. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و شما باید در این دنیای آخرالزمانی دشمن های خود را با سلاح افسانه ای خود از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی