در Trepang2 تبدیل به یک بدجنس نهایی شوید: یک FPS وحشتناک و پر اکشن که در آینده ای نزدیک تنظیم شده است. تمام جهنم ها
در Trepang2 تبدیل به یک بدجنس نهایی شوید: یک FPS وحشتناک و پر اکشن که در آینده ای نزدیک تنظیم شده است. تمام جهنم ها را بر سر دشمنان خود

Trepang2.banner1

در بازی Trepang2، شما سرباز فراری هستید که بی‌خاطره و با قدرت‌های ماورالطبیعه بی‌خاطره‌ای هستید. هدفتان انتقام است و برای رسیدن به آن، هیچ محدودیتی نخواهیم داشت. شما باید مشت ویرانگر خود را آماده کنید، از سلاح‌های انفجاری استفاده کنید و در کنار آن دزدی در سایه‌ها را اجرا کنید. کمپین داستانی بازی پر از انفجار و گروه‌های مرموزی است که به شما ملحق می‌شوند.

دانلود بازی Trepang2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در Trepang2 که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد ، با فقدان خاطرات و قدرت‌های ماورالطبیعه، شما به مواجهه با تهدیدهای محافظت‌شده و شرایط دشواری پرداخته و توانایی‌های رزمی خارق‌العاده‌ای دارید. باید حقیقت را کشف کرده و با تهدیدهای مرگبار مقابله کنید. بازی امکان توسعه قدرت‌های شخصیت شما را فراهم کرده و از قدرت‌ها و سرعت مافوق بشری خود بهره ببرید. می‌توانید زمان را مدیریت کنید و استفاده بهینه از گلوله‌های خود را داشته باشید. با استفاده از پوشش نامرئی، دشمنان‌تان را به شکل ناگهانی نابود کنید.

دانلود بازی Trepang2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Trepang2 توسط استدیو Trepang Studios ساخته شده و آن را توسعه داده است و کمپانی بازی سازی Team17 آن را به بازار در ماه جوئن سال 2023 عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , ترسناک و مخفی کاری می باشد. نمره قابل قبولی نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و برای گرفتن انتقام دشمن های خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی