یک بازی ترسناک co-op که شبیه هیچ بازی دیگری نیست… و پازل ها را حل کنید، آیتم ها را جمع آوری کنید و از ترس
یک بازی ترسناک co-op که شبیه هیچ بازی دیگری نیست… و پازل ها را حل کنید، آیتم ها را جمع آوری کنید و از ترس هایی که در درون شما

دانلود بازی Labyrinthine برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Labyrinthine و برای پیشبرد در بازی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارید. در این سفر کابوس‌آور، باید جسارت بیشتری به خرج دهید و با دوستان خود وارد ماجراهای پیچیده شوید. در مقابل انواع هیولاها قرار خواهید گرفت و هر دشمن دارای هوش مصنوعی و مکانیک خاص خود است که باید آنها را شناسایی کنید تا به پیروزی دست یابید. مسیرهای بازی دارای پیچ و خم‌های خاصی هستند و می‌توانید اسرار تاریکی را کشف کنید.

دانلود بازی Labyrinthine برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Labyrinthine یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , در حالت داستانی، به دنبال کشف هزارتوها می‌روید و با چالش‌های وحشتناک و رازهای مرموز روبرو می‌شوید. اگر علاقه‌مند به به چالش کشیدن خود هستید، تحقیقات خود را در بازی انجام دهید و نقشه جدید دشمنان خود را پیش‌بینی کنید. همچنین، با دوستان خود همکاری کنید و در بخش کوآپ وارد بازی شوید. بازی دارای پیچ و خم‌های جالبی است که تجربه‌ای یکتا را ارائه می‌دهد. خودتان را در فضای ترس و انتظار فرو ببرید و به تدریج با کاراکترهای دیگر آشنا شوید.

دانلود بازی Labyrinthine برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Labyrinthine توسط استدیو بازی سازی Valko Game Studios ساخته شده و توسط همین استدیو به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی ترسناک , پازل و اول شخص می باشد. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با هیولاهای بی رحم این بازی رو به رو بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی