logo.gamebato
فکر کنید که در یک پناهگاه جنگ جهانی اول به هوش آمده اید و یادتان نمی آید که چه چیزی باعث بی هوش شدن شما
امتیاز:
3.9/5
فکر کنید که در یک پناهگاه جنگ جهانی اول به هوش آمده اید و یادتان نمی آید که چه چیزی باعث بی هوش شدن شما شده است و ناگهان متوجه

دانلود بازی Amnesia: The Bunker برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Amnesia: The Bunker در یک پناهگاه ترک‌شده در طول جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. شما تنها یک گلوله در اختیار دارید و در تاریکی با تهدیدهای ترسناک روبرو می‌شوید. ماموریتتان این است که با حفظ چراغ‌ها، در این محیط ترسناک بقا کنید. تجربه‌ای دلهره‌آور و جذاب در انتظار شماست که تنش آن به تدریج بالا می‌رود. با مواجهه با موقعیت‌های مختلف، خودتان را به چالش بکشید و ترس را درون خود تجربه کنید.

دانلود بازی Amnesia: The Bunker برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Amnesia: The Bunker که یک بازی کامپیوتری دلهره آور می باشد ,  شما هنری کلمان هستید، سرباز فرانسوی با یک اسلحه هفت‌تیر، چراغ قهوه و وسایل دیگر، در مسیرتان حرکت می‌کنید. رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی از طرف دشمن ها رخ می دهد و واکنش‌های شما تاثیرگذار خواهند بود. باس‌های پویا در محیط اقدامات شما را تحریک می‌کنند و سیستم فیزیکی بازی تعاملی و پویاست. ادامه بازی با منابع جدید همراه خواهد بود.

دانلود بازی Amnesia: The Bunker برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Amnesia: The Bunker توسط Frictional Games ساخته شده و همین شرکت بازی سازی آن را به بازار معرفی کرده است این بازی در سال 2023 معرفی شد و تونست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند و نمره بسیار خوبی دریافت کرد. ژانرهای بازی  ترسناک , دلهره آور , اکشن , بقا و مخفی کاری می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و یادتان باشه چیزی در تاریکی منتظر اشتباه شما می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی