logo.gamebato
Empyrion – Galactic Survival یک ماجراجویی بقا در جعبه ماسهبازی فضای باز سه بعدی است. کشتی‌های قدرتمند، ایستگاه‌های فضایی قدرتمند و شهرک‌های سیاره‌ای وسیع بسازید
امتیاز:
3.9/5
Empyrion – Galactic Survival یک ماجراجویی بقا در جعبه ماسهبازی فضای باز سه بعدی است. کشتی‌های قدرتمند، ایستگاه‌های فضایی قدرتمند و شهرک‌های سیاره‌ای وسیع بسازید تا انواع سیاره‌های مختلف را

دانلود بازی Empyrion - Galactic Survival برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Empyrion – Galactic Survival ایستگاه‌های فضایی با قابلیت‌های فراوان را پایه‌ریزی کرده و تجهیزات گسترده‌ی کاوشگری در فضا را استفاده کنید تا در سرتاسر کهکشان به جستجو بپردازید. شما باید سیارات متعدد را واکاوی کرده و اسرار نهان دنیای Empyrion را کشف کنید.

دانلود بازی Empyrion -Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Empyrion Galactic Survival که یک بازی فضایی کامپیوتر می باشد , وظیفه دارید با تهدیدات انسان‌ها، بیگانگان و خطرات بیولوژیکی مقابله کرده و در کهکشانی پر از خطرات پنهان، تلاش کنید تا زنده بمانید. با ساخت و توسعه ائتلاف‌هایتان، باید برای کسب کنترل بر تمامی مناطق منظومه شمسی مبارزه کنید و همزمان با تهدیدات خارجی، به دستیابی به تسلط کامل در این منظومه بپردازید.

دانلود بازی Empyrion -Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Empyrion – Galactic Survival توسط شرکت Eleon Game Studios ساخته شده و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2020 منتشر شده است. ژانرهای این بازی فضایی , تخیلی , جهان باز , بقا می باشد. همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده در کهکشان ماجراجویی کنید و تهدید ها را خنثی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی