شما در نقش دکتری قهرمان بازی میکنید که در این شهر تاریک و مرموز گیر افتاده اید و باید از دست جانورانی که درگیر ویروسی
شما در نقش دکتری قهرمان بازی میکنید که در این شهر تاریک و مرموز گیر افتاده اید و باید از دست جانورانی که درگیر ویروسی شده اند و بسیار خطرناک

دانلود بازی Gloomwood برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Gloomwood یک تجربه جدید و خاص را بدست می آورید. شما نقش دکتر قهرمانی را دارید که دزدیده شده و در شهر مرموز و تاریکی گیر افتاده و باید برای ادامه زندگی خود راهی به بیرون پیدا کند. در این بازی دست تنها هستید و کسی به شما کمک نخواهد کرد اما در طی بازی اسلحه های قوی پیدا خواهید کرد که میتوانند کمکتان کنند. یادتان باشد که وسایل محدودی رو میتوانید با خودتان حمل کنید پس فقط چیزای ضروری و مهم رو بردارید.

دانلود بازی Gloomwood برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Gloomwood یک بازی دلهره آور کامپیوتری است که شما باید آماده مبارزه با موجودات پلید و شرور باشید. موجوداتی که درگیر ویروسی بسیار خطرناک شده اند و چیزی جز خشونت و کشتن را نمیخواهند. سگ های وحشی و موش های خطرناکی در بازی وجود دارند که میخواهند به شما اسیب بزنند و شما رو بکشن ولی شما باید زیرکانه و شجاع در مقابلشون قرار بگیرید و از خودتون دفاع کنید تا جان سالم به در ببرید. در کنار این موجودات شرور افرادی هم هستند که درگیر ویروس شده اند و شما باید دخل آنها را هم بیاورید.

دانلود بازی Gloomwood برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی در سال 2022 توسط شرکت New Blood Interactive توسعه یافته و عرضه شده. قطعا لحظات ترسناکی را با این بازی تجربه خواهید کرد. شما میتوانید این بازی هیجان انگیز کامپیوتری را از سرور های بسیار سریع و رایگان گیمباتو دانلود کنید و دکتر قهرمان این بازی رو نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی