logo.gamebato
در بازی “Shred! Remastered” تمامی ترفندها و ترکیب‌های مریضانه از بیش از 30 دوره، که به دست یک شخصی که با دوچرخه‌سواری کوهستانی مشغول به
امتیاز:
3.9/5
در بازی “Shred! Remastered” تمامی ترفندها و ترکیب‌های مریضانه از بیش از 30 دوره، که به دست یک شخصی که با دوچرخه‌سواری کوهستانی مشغول به فعالیت است و علاقه‌مند به

دانلود بازی Shred! Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Shred! Remastered شما با ترفندها و ترکیب‌های مریضانه از بیش از 30 دوره مواجه خواهید شد. این دوره‌ها با دست یک دوچرخه‌سوار کوهستانی حرفه‌ای ساخته شده‌اند که به این ورزش علاقه‌مند است و همیشه نسیم این ورزش را نفس می‌کشد. هر یک از این دوره‌ها، مسیر شما را در حالت لبه نگه می‌دارد و شما را به چالش کشیده و ترغیب می‌کند که برای تجربه‌ی چیزهای بیشتر به بازگشت و انجام ترفندهای پیچیده و جذاب تلاش کنید.

دانلود بازی Shred! Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Shred! Remastered که یک بازی ورزشی برای کامپیوتر می باشد , شما درش به نقش یکی از مشهورترین قهرمانان دوچرخه‌سواری کوهستان به نام “سام پیلگریم” وارد می‌شوید. همراه با او، مسیرهای خطرناک و هیجان‌انگیز را با دوچرخه طی خواهید کرد و تجربه‌ی آدرنالین‌باری را در این بازی به‌طور مستقیم خواهید داشت. در بازی مختلف، دوچرخه‌های حرفه‌ای متعددی وجود دارند (12 عدد) که با کمی تمرین و آشنایی با کنترل‌های آن‌ها، به راحتی می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. با شرکت در این بازی، هیجان و انگیزه خود را به تجربه‌ی مهیجی تبدیل خواهید کرد و لذت‌بردن از دوچرخه‌سواری در محیط‌های خطرناک را تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی Shred! Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Shred! Remastered در سال 2015 منتشر شد توسعه و ساخت به عهده شرکت ASBO Interactive بود که همین کمپانی این بازی را به بازار عرضه کرد ژانرهای این بازی ورزشی , شبیه سازی , مسابقه ای و آرکید می باشد. همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از پرش با دوچرخه در کوهستان های ترسناک لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی