Röki یک بازی ماجراجویی است که از فرهنگ عامه اسکاندیناوی الهام گرفته شده است – یک افسانه پری تاریک و معاصر که زیربنای روایتی تاثیرگذار،
Röki یک بازی ماجراجویی است که از فرهنگ عامه اسکاندیناوی الهام گرفته شده است – یک افسانه پری تاریک و معاصر که زیربنای روایتی تاثیرگذار، سبک هنری جذاب، پازل های

دانلود بازی Röki برای پی سی | گیمباتو

در Röki، بازیکن نقش Tove، دختر جوانی را بر عهده می‌گیرد که به بیابان سفر می‌کند تا برادرش لارس را پیدا کند. بازی روند ماجراجویی او را دنبال می کند زیرا او با موجودات فولکلور روبرو می شود و معماها را حل می کند تا مسیرهای عمیق تر در جنگل را باز کند. گیم پلی بازی یک برداشت مدرن از ژانر نقطه و کلیک است و بازیکنان وسایلی را در یک کوله پشتی جمع می کنند تا در دنیای بازی برای حل معماها استفاده شوند. بازیکنان همچنین می‌توانند آیتم‌هایی را در یک کاتالوگ جمع‌آوری کنند که در مورد تنظیمات بازی پراکنده شده‌اند و در ژورنال Tove قابل مشاهده هستند.

دانلود بازی Röki برای PC | گیمباتو

این ژورنال همچنین شامل نقشه ای از هر مکان قابل بازدید و اطلاعاتی در مورد آن و شخصیت های یافت شده در داخل، بر اساس دیدگاه Tove است. همچنین مکانیزم‌هایی در پایان بازی معرفی شده‌اند، از جمله جابجایی بین یک ماسک نامرئی و یک ماسک آشکار برای آزاد کردن Stag، و توانایی سوئیچ بین Tove و پدرش Henrik برای حل آخرین معماهای بازی. برای مکانیک دوم، هر آیتم جمع آوری شده توسط هر یک از شخصیت ها می تواند توسط دیگری و همچنین شخصیتی که آن را جمع آوری کرده است استفاده شود.

دانلود بازی Röki برای کامپیوتر | گیمباتو

Röki یک بازی کامپیوتری ماجراجویی است که توسط استودیوی بریتانیایی Polygon Treehouse توسعه یافته و توسط United Label Games منتشر شده است. این بازی داستان توو، دختر جوانی را دنبال می کند که به بیابان باستانی سفر می کند تا برادر کوچکتر شما لارس را از شر Röki، یک هیولای سیاه و سفید از صفحات یک افسانه نجات دهد. آخرین نسخه ی منتشر شده v3.3 موجود که توسط Razor1911 انتشار یافته از طریق لینک پائین همین متن قابل دانلود با بالاترین سرعت از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو است و شمش مشتاقان به تجربه و انجام می توانید از هم اینک آن را دریافت کنید و به آسانی نصب و اجرا نمائید. ساعات خوشی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی