با ثبت کنش‌های مسابقه‌ای لحظه به لحظه شدید، GRID با تجربه‌ای کاملاً جدید بازمی‌گردد که در آن هر مسابقه فرصتی است تا مسیر خود را
با ثبت کنش‌های مسابقه‌ای لحظه به لحظه شدید، GRID با تجربه‌ای کاملاً جدید بازمی‌گردد که در آن هر مسابقه فرصتی است تا مسیر خود را انتخاب کنید، داستان خود را

دانلود بازی GRID برای کامپیوتر | گیمباتو

GRID بر مفهوم رشته‌های مسابقه‌ای تاکید می‌کند و آنها را در دسته‌های رویداد جدید قرار می‌دهد. شش دسته اصلی در این بازی وجود دارد: Touring، Stock، Tuner، GT، FA Racing و Invitational. در طول حالت شغلی یا همان Career بازی، بازیکن یک رویداد خاص را در یکی از این دسته‌ها انتخاب می‌کند و هر رویداد (رشته‌ای از مسابقات) یک قهرمانی را تشکیل می‌دهد. هر رشته دارای ماشین‌ها و انواع مسابقه‌ای متفاوت است. آخرین حالت شامل مسابقات استاندارد، رویدادهای حمله زمانی، زمان آزمایشی و مسابقات سرعت نقطه به نقطه است. این ویژگی‌ها شامل تفسیر درون بازی از الکس از ایالات متحده به‌عنوان بازی به‌بازی، همراه با قهرمان سابق حملات 2 بار جهانی و یک راننده ماشین تورینگ سطح بالا از استرالیا، به نام کریستن به عنوان یک تحلیلگر در مسابقه بود.

دانلود بازی GRID برای PC | گیمباتو

GRID با ارائه کنش‌های شدید و غیرقابل پیش‌بینی، اتومبیل‌ها و مسیرهای نمادین، و سیستم‌های هوش مصنوعی خلاقانه برای رقابت مداوم اتومبیلرانی، یک تجربه مسابقه‌ای مثل هیچ‌ یک دیگر از بازی های این ژانر است. جایگاه خود را در سری جهانی GRID به دست آورید و در حالت حرفه ای پر اکشن GRID در مسابقات اتومبیلرانی بدنام Ravenwest شرکت کنید. در شش رشته که هر کلاس خودرو را پوشش می دهد (Touring، GT، Tuner، Stock، FA Racing، Invitational) مسابقه دهید، گاراژ خود را گسترش دهید و مهارت های رانندگی خود را در سراسر جهان ثابت کنید. بیش از 400 شخصیت منحصر به فرد هوش مصنوعی در هر گوشه از مسابقه کنشی غیرقابل پیش بینی ایجاد می کنند، هر مسابقه با سبقت ها، اشتباهات و لحظات برجسته زنده می شود.

دانلود بازی GRID برای PC | گیمباتو

Grid (به سبک GRID) یک بازی ویدیویی مسابقه‌ای در سال ۲۰۱۹ است که توسط Codemasters برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در اکتبر ۲۰۱۹ توسعه یافته و منتشر شده است. این چهارمین عنوان از سری Grid است. دنباله آن، Grid Legends، در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. آخرین  و کامل ترین نسخه ی موجود از این بازی هم اینک در بخش دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما مشتاقان به انجام و تجربه ی آن بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب کنید و سپس به اجرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی