داستان تکان دهنده یک زن جوان و پیوند مادام العمر او با یک گرگ باشکوه را در حالی که آنها وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز
داستان تکان دهنده یک زن جوان و پیوند مادام العمر او با یک گرگ باشکوه را در حالی که آنها وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز در دنیایی به سرعت در

Neva.banner1

بازی Neva در یک دنیا بسیار فانتزی رخ می دهد که در یک دنیای بسیار خوشگل با محیط های بسیار متنوع رخ می دهد. شخصیت شما یک زن به اسم Alba می باشد که همراه با دوست خود که یک گرگ با شکوه می باشد وارد یک ماجراجویی حسابی می شود. داستان بازی حول محور ارتباط عمیق بین یک زن و یک حیوان مختلف شکل می‌گیرد. شخصیت شما یبازیکنان به سفرهای ماجراجویانه می‌پردازند و در حین انجام مأموریت‌ها و حل معماها، با چالش‌ها و خطرات موجود در محیط روبرو می‌شوند.

Neva.banner2

بازی Neva یک بازی در ژانر پلتفرمر می باشد و شخصیت اصلی می‌تواند به‌راحتی از موانع عبور کند، بپرد و با محیط تعامل داشته باشد. تعامل عاطفی با حیوان خانگی، به بازیکن این امکان را می‌دهد که با استفاده از قدرت‌ها و مهارت‌های حیوان، بر چالش‌ها غلبه کند. شخصیت قابلیت حل معماهای مختلف را دارد، که برای پیشرفت در بازی ضروری است. گرگ شما می تواند در یک سری از موقعیت ها به داد شما برسد و می‌تواند در موقعیت‌های خاص به کمک شخصیت اصلی بیاید، مانند جستجوی اشیاء یا تحریک مکانیزم‌ها. گرگ شما نیز مانند شما قابل ارتقا می باشد و می تواند قابلیت های جدیدی را یاد بگیرد. دنیای این بازی بسیار متنوع و زیبا می باشد که هر ازش تعریف کنیم کم است. این بازی شامل محیط‌های مختلفی می‌شود، از جنگل‌های سرسبز و پر از راز گرفته تا آشیانه‌های یخ‌زده و خطرناک. هر منطقه دارای چالش‌های خاص خود است، که شامل موانع فیزیکی، پازل‌های محیطی و دشمنان مختلف می‌شود.

Neva.banner3

بازی کامپیوتری Neva توسط استدیو بازی سازی Nomada Studio ساخته شده است و استدیو بازی Devolver Digital این بازی را به بازار عرضه کرده است. این بازی یکی از پدیده های امسال به شمار می آید که با بودجه بسیار کم ساخته شد و توانست توجه خیلی از گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند. این بازی در بین گیمرها نیز بسیار عالی عمل کرده است به طوری که در سایت استیم وضعیت ((Overwhelmingly Positive)) را دارد. ژانرهای این بازی ماجراجویی , پلتفرمر , پازل , شبیه سازی می باشد. این بازی نمره ی بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده است. این بازی یک بازی مستقل به شمار می آید و دارای یک گیم پلی 3 4 ساعته می باشد. اگر شما دوستان عزیز به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده هستید که در آن اوقات خوبی را داشته باشید این بازی گزینه فوق العاده خوبی برای شما می باشد و می توانید از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو آن را دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید و به همراه گرگ خود وارد یک ماجراجویی افسانه ای بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی