بالاخره GTA 5 و شکسپیر با هم به لطف فیلم مستند جدید

بالاخره GTA 5 و شکسپیر با هم به لطف فیلم مستند جدید

بازی GTA 5 و بازآفرینی هملت اثری از شکسپیر

بازی GTA 5 شبیه حضور در یک فیلم است اما Grand Theft Hamlet با اجرای اثری از شکسپیر در لوس سانتوس آن را یک قدم جلوتر می‌برد.

بالاخره GTA 5 و شکسپیر با هم به لطف فیلم مستند جدید

چیزی در ایالت لوس سانتوس پوسیده است. خشونت، دزدی و رانندگی بد معمولی نیست، بلکه این واقعیت است که مردم برخی فیلمسازان فقیر را برای اجرای هملت شکسپیر تنها نخواهند گذاشت. Grand Theft Hamlet یک مستند است که همه چیز درباره تلاش برای آوردن کمی فرهنگ به GTA 5 است.

Grand Theft Hamlet که اوایل امسال در جریان جشنواره فیلم منتشر شد، مرز بین مستند و ماشینی را محو می‌کند و مستقیماً در GTA 5 فیلم‌برداری می‌شود. در طول قرنطینه‌های کووید در سال 2021، دو بازیگر – سم کرین و مارک اوستروین – تصمیم گرفتند اجرای هملت را مستقیماً در بازی جهان باز روی صحنه ببرند. این، همانطور که می توانید تصور کنید، با ترکیبی از حیرت، شادی و خشونت گسترده مواجه شد.

این مستند تلاش هایی را برای جلب توجه مردم در بازی GTA Online پوشش می دهد و در عین حال از شلیک موشک های دریافتی نیز طفره می رود. این فیلم برگرفته از بیش از 300 ساعت مواد درون بازی، آزمایش‌هایی را نشان می‌دهد و افرادی را که می‌ایستند و تماشا می‌کنند، نشان می‌دهد که بی‌صدا از شکسپیر قدردانی می‌کنند.

Grand Theft Hamlet قبلاً به لطف نمایش در جشنواره های سینمایی جوایزی را به دست آورده است، اما اکنون در دنیای واقعی ظاهر می شود. پلتفرم استریم Mubi حقوق این مستند را گرفته است و در سال 2025 در سینماهای ایالات متحده نمایش داده می شود و برای پخش در دسترس خواهد بود.

برای اخبار بیشتر در این باره و همچنین تاریخ انتشار بازی های جدید می توانید وب سایت گیمباتو را رصد کنید تا از اخبار، بروز رسانی ها و حواشی بازی های کامپیوتری باخبر باشید. گیمباتو منبع دانلود بازی برای کامپیوتر به صورت رایگان می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی