بازی Horizon Zero Dawn Remastered تایید شد و خیلی زود عرضه می شود

بازی Horizon Zero Dawn Remastered تایید شد و خیلی زود عرضه می شود

بازی Horizon Zero Dawn Remastered تایید شد و خیلی زود عرضه می شود

اگر به بازی Horizon Zero Dawn علاقمند بودید، پس از نسخه رمیستر آن یعنی Horizon Zero Dawn Remastered هم بسیار لذت می برید. Guerrilla Games به همراه Nixxes امروز در رویداد State Of Plat از نسخه رمیستر هوریزون زرو داون رونمایی کرد. نسخه ای که عملکرد ارتقا یافته ای برای پلی استیشن 5 و پی سی به ارمغان می آورد.

بازی Horizon Zero Dawn Remastered تایید شد و خیلی زود عرضه می شود

حتی بهترین بازی ها هم جای کمی ارتقا دارند. Horizon Zero Dawn وقتی در سال 2017 منتشر شد، یکی از بهترین بازی هایی بود که تا به حال دیده بودیم. اکنون، با رونمایی ریمستر این بازی ، حتی بهتر به نظر می‌رسد ، و برای اجرای آن نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

بازی Horizon Zero Dawn Remastered که برای PS5 و PC عرضه می‌شود، به‌نظر می‌رسد یک ارتقاء کامل برای بازی جهان باز باشد . بدیهی است که تمرکز بر روی صحنه‌های بصری خواهد بود، و سونی تایید کرد که مطابق با همان استانداردهایی که در دنباله‌اش، Horizon Forbidden West دیده می‌شود، ارائه خواهد شد. این پیشرفت‌ها شامل سایه‌زن‌ها و بافت‌های بهتر، مدل‌های کاراکتر پیشرفته، و به طور کلی باعث می‌شود که ماجراجویی‌های Aloy بسیار بهتر به نظر برسند.

با این حال، آنچه جدید است، چیزهایی است که زیر کاپوت در حال انجام است. پشتیبانی صوتی سه بعدی ارائه خواهد شد و به شما کمک می کند بهتر از قبل در بازی غوطه ور شوید. مکالمات با دوربین‌های بهبودیافته و بیش از ده ساعت ضبط مجدد حرکت بازنگری می‌شوند تا امیدواریم چت‌هایی را که با بهترین پسر ارند دارید تقویت کنیم. همه اینها باید به چیزی اضافه شود که کمی مدرن تر به نظر می رسد – حتی اگر بازی اصلی اصلاً قدیمی نشده باشد.

با این حال، اگر علاقه مند به انتخاب آن هستید، بازی Horizon Zero Dawn Remastered در روز پنجشنبه 31 اکتبر 2024 منتشر خواهد شد. تایید شده است که از طریق فروشگاه Epic Games و Steam برای رایانه شخصی عرضه می شود.

اگر به بازی دیگری نیاز دارید با مراجعه به گیمباتو می توانید بازی محبوب خود را از میان هزاران بازی کامپیوتر اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی، بقا، تیراندازی، ترسناک، استراتژیک و غیره به صورت رایگان دانلود کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی