logo.gamebato
در بازی The Falconeer نبرد هوایی نامزد جایزه بفتا توسط توسعه دهنده انفرادی، توماس سالا، از طریق یک پرنده جنگی با شکوه پرواز کنید، یک
امتیاز:
3.9/5
در بازی The Falconeer نبرد هوایی نامزد جایزه بفتا توسط توسعه دهنده انفرادی، توماس سالا، از طریق یک پرنده جنگی با شکوه پرواز کنید، یک جهان اقیانوسی خیره کننده را

دانلود بازی The Falconeer - Edge of the World برای کامپیوتر | گیمباتو

در The Falconeer، بازیکنان کنترل یک شاهین افسانه ای تا خرخره مسلح را بر عهده می گیرند که با سلاح های عجیب و غریب خود باید امنیت را حفط کنند. داستان در دنیایی با شکاف‌های سیاسی و جنگ‌های فزاینده میان قبیله‌های مختلف دنبال می‌شود. بازیکنان باید به کشف حقیقت دنیای خود و تعهدات قبیله‌ای بپردازند و با دشمنان مختلف روبرو شوند. شما می توانید در این بازی قابلیت های جدیدی باز کنید و شخصیت خود را قوی تر کنید و حتی می توانید یک سری چیزها هم طبق سلیقه خود بسازید.

The.Falconeer Edge.of .the .World .banner2

بازی The Falconeer یک بازی در ژانر شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد و بازی عمدتاً بر اساس مبارزات هوایی متمرکز است که در آن بازیکنان می‌توانند با دشمنان در نبردهای پرنده‌سوار مقابله کنند. نظام مبارزه پویا و جالبی دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد از توانایی‌های خاص پرنده خود استفاده کنند. اکتشاف در این بازی  قسمت زیادی از آن را تشکیل می دهد و شما خیلی از مکان های فراموش شده را دوباره پیدا خواهید کرد. محیط های بازی بسیار متنوع هستند و دنیای بازی شامل جزایر مختلف، گودال‌ها و پرچم‌های قبیله‌ای است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را کاوش کنند. هر جزیره دارای داستان‌ها و مأموریت‌های خاصی است. بازی شامل مأموریت‌های اصلی و فرعی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به اهداف مختلفی دست یابند و با شخصیت‌های مختلف تعامل کنند.

The.Falconeer Edge.of .the .World .banner3

بازی کامپیوتری The Falconeer توسط یک نفر به اسم Tomas Sala ساخته شده که خودش یک ارتش تک نفرست که توانست یک بازی AAA را به صورت تکی بسازد. زمانی که بازی مراحل ساختش تمام شد شرکت بازی سازی Wired Productions آن را در تاریخ 10 نوامبر سال 2020 به بازار عرضه کرد. این بازی به صورت گسترده برای تمامی کنسول های نسل هشتم , نهم و کامیپوتر عرضه شد تا همه بتوانند این بازی را تجربه کنند. هم منتقدان و هم گیمرها نمره ی متوسط رو به بالایی به این بازی داده اند. سبک اصلی این بازی Flight می باشد و دیگر ژانرهای این بازی شبیه سازی , ماجراجویی , جهان باز , مبارزه ای , قانتزی می باشد. این بازی اشکالاتی در قسمت گیم پلی و گرافیک دارد اما به عنوان یک بازی که تک نفره ساخته شده است نکات مثبتش بیشتر به چشم می آید و تجربه آن به همراه طرفداران سبک شبیه سازی توصیه می شود. شما دوستان عزیز می توانید این بازی کم حجم را فقط در یک پارت از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و سپس آن را نصب و اجرا بکنید , با شاهین خود امنیت را به شهر بازگردانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی