logo.gamebato

بهترین بازی های سبک بقا در سال 2023

بهترین بازی های ژانر بقا در سال 2023

سال 2023 به عنوان یکی از بهترین سال‌ ها برای عناوین بازی‌ های ویدیویی شناخته می‌ شود و بسیاری از آنها بازی‌ های باورنکردنی هستند. بازی‌ های بقا یکی از سبک‌ های خاص بازی‌ ها هستند که هیجان زیادی را به بازیکنان منتقل کنند و گیمر‌ها را وارد دنیاهایی جدید با شرایط گیم پلی‌ مختلف قرار دهند. از زمین‌ های بایر پسا آخرالزمانی گرفته تا بیابان‌ های ناشناخته، این بازی‌ ها بازیکنان را به محدودیت‌ های خود سوق می‌ دهند، زیرا آنها در مناظر خطرناک حرکت می‌ کنند، منابع را جستجو می‌ کنند و در مقابل همه شانس‌ ها برای زنده ماندن تلاش می‌ کنند. به ما بپیوندید تا به بررسی پنج بازی برتر بقا در سال 2023 بپردازیم، جایی که مرز بین زندگی و مرگ به واکنش شما بستگی دارد.

Lego Fortnite

Lego Fortnite

Lego Fortnite یک بازی ویدئویی بقای جهان باز است که توسط Epic Games و با همکاری The Lego Group توسعه و منتشر شده است. در 7 دسامبر 2023 برای اندروید، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. بازی را می توان در برنامه بازی Fortnite مشاهده و بازی کرد. شما باید مانند سایر بازی های بقا، غذا و دما را مدیریت کنید و در حین ساخت وسایل و ابزار، دهکده ای ایجاد کنید. بهترین بخش در اینجا Lego Fortnite است و همه چیزهایی که Fortnite اکنون شامل می شود کاملا رایگان است. 

Sons of The Forest

Sons of The Forest

آیا بازی های هاردکور بقا را دوست دارید؟ آیا به هیولاهای جهش یافته ترسناک علاقمندید؟ اگر به هر دو سوال بله بگویید، این بازی برای شماست. دنباله ای برای The Forest، Sons of the Forest آن را به سطح جدیدی می برد که در هر جنبه، از جمله وحشت، بهبود می یابد. Sons of the Forest یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که توسط Endnight Games توسعه یافته و توسط Newnight منتشر شده است.

بازی Sons of the Forest همانند The Forest، بازیکنان تحت کنترل یک قهرمان داستان در جزیره‌ ای که آدم‌ خوارها در آن زندگی می‌ کنند، هستند. بازیکنان می توانند سلاح ها و ساختمان هایی بسازند تا به بقای خود کمک کنند. چندین مکانیک جدید مانند پرینت سه بعدی و همچنین NPC های دوستانه به بازی اضافه شده است.

Undying

Undying

با یک سبک هنری بسیار منحصر به فرد، ما بازی بقای مستقل Undying را داریم. این هنر تنها بخشی نیست که منحصر به فرد است، زیرا داستان به این بازی یک پیچ و تاب تازه در بازی های معمولی بقای زامبی می دهد. بازی‌های معمولی بقای زامبی‌ ها باعث می‌ شود که برای جان خود بجنگید و در عین حال از گاز گرفتن خودداری کنید. همه ما می دانیم که وقتی گاز گرفته می شوید، در نهایت تبدیل به زامبی می شوید. 

با پیشرفت بازی Undying ، متوجه می شوید که نقش مادری را بازی می کنید که سعی می کند از پسرش محافظت کند. می‌ دانید که دوام زیادی نخواهید داشت بنابراین باید به پسرتان یاد دهید که چگونه زنده بماند. مشکل این است که شما هم نمی دانید چگونه زنده بمانید. شما می جنگید و از زامبی ها دوری می کنید، اما توجه شما به یادگیری و از همه مهمتر آموزش جلب می شود. 

The Pale Beyond

The Pale Beyond

آیا می توانید تا رسیدن کمک زنده بمانید؟ شما کاپیتان یک خدمه در یک سرزمین تاریک سرد هستید و سعی می کنید خود را حفظ کنید و در عین حال از اسکوربوت اجتناب کنید. برای یافتن دوستان گمشده خود در دریا، به سرعت تمرکز خود را به زنده ماندن خود معطوف می کنید. به عنوان کاپیتان در آغاز یک سفر قطب جنوب، بازیکن باید خدمه را مدیریت کند و آنها را برای زنده ماندن از یخ زنده نگه دارد. بازی دارای زمانی است که هر هفته می گذرد، که در طی آن بازیکن مسئول مدیریت تعدادی از منابع از جمله غذا، سوخت و … است. این نوعی از بازی بقا است که در آن می میرید، اما چیزی یاد می گیرید که در تلاش بعدی خود بدست بیاورید. 

The Pale Beyond یک بازی ویدئویی نقش آفرینی بقا است که توسط استودیو Bellular توسعه یافته و توسط Fellow Traveller منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز و macOS در 24 فوریه 2023 منتشر شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی