logo.gamebato

تریلر بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شد

تریلر بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شد

منصفانه است که بگوییم سری Dragon Age از BioWare یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های نقش آفرینی در تاریخ بازی‌ های ویدیویی است، اما طرفداران باید یک دهه برای آخرین عرضه آن صبر کنند. بازی اصلی این سری در سال 2009 و دنباله آن در سال 2011 منتشر شد، اما با گذشت زمان طولانی از انتشار آخرین بازی Dragon Age: Inquisition در سال 2014، بدون شک طرفداران BioWare منتظر خواهند بود که این بازی جذاب را تجربه کنند.

تریلر بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شد
 

Dragon Age: Inquisition یک بازی کامیپوتر در ژانر اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۴ توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. سومین بازی بزرگ در فرنچایز عصر اژدها، تفتیش عقاید، دنباله‌ ای برای Dragon Age II (2011) است. داستان یک شخصیت بازیکن شناخته شده به عنوان Inquisitor را دنبال می کند که در سفری برای حل و فصل ناآرامی های مدنی در قاره تداس و بستن یک اشک مرموز در آسمان به نام “Breach” است که شیاطین خطرناکی را بر جهان رها می کند. گیم‌ پلی Dragon Age: Inquisition شبیه به بازی‌ های قبلی خود است، اگرچه از چند جهان نیمه باز برای گیمرها تشکیل شده است. بازیکنان Inquisitor یا همراهانشان را عمدتاً از منظر سوم شخص کنترل می کنند، اگرچه یک بازی نقش آفرینی زاویه دوربین از بالا به پایین نیز در دسترس است.

تریلر بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شد
 

پس از سال‌ها شایعات در مورد ادامه این بازی، ناشر آرتز در اوایل سال جاری، Dragon Age: The Veilguard را معرفی کرد و طرفداران را امیدوار کرد. بعداً تأیید شد که نه تنها همراهان در این بازی را از سه به دو کاهش می دهد، بلکه فقط قهرمان اصلی شما قابل بازی خواهد بود. زمانی که EA اولین گیم پلی بازی Dragon Age: The Veilguard را معرفی کرد، همچنین اعلام کرد که این بازی اواخر امسال منتشر خواهد شد، اگرچه تاریخ انتشار دقیقی تایید نشده است. با این حال تاریخ انتشار زودتر از موعد به بیرون درز کرده است. و تاریخ انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard را 31 اکتبر 2024 اعلام کرد. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی