logo.gamebato
از سازندگان Mutant Year Zero: Road to Eden یک ماجراجویی تاکتیکی زیبا ساخته شده است که فراموش نخواهید کرد. در جستجوی یک زمین بایر پسا
امتیاز:
3.9/5
از سازندگان Mutant Year Zero: Road to Eden یک ماجراجویی تاکتیکی زیبا ساخته شده است که فراموش نخواهید کرد. در جستجوی یک زمین بایر پسا آخرالزمانی که توسط نیرویی وحشی

دانلود بازی Miasma Chronicles برای کامپیوتر | گیمباتو

ایالات متحده توسط چیزی به نام میاسما ویران شده است که موجودات زنده را تغییر می دهد یا می کشد. بیش از یک قرن بعد، زنی بچه دار می شود و این بچه را به یک ربات دوست داشتنی به اسم دیگز واگذار می کند. الویس دستکشی از مادرش دارد که می تواند میاسما را کنترل کند. در بازی Miasma Chronicles شما کنترل شخصیت‌های مختلف را بر عهده دارید،  بازیکنان در طول بازی باید در نبردهای نوبتی استراتژیک شرکت کنند و ویژگی‌های شخصیتی جدیدی را به تدریج باز کنند. یکی از نکات مهم بازی، سیستم انتخاب‌ها و پیامدهای آن‌هاست که بر روند داستان و تعاملات شخصیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

دانلود بازی Miasma Chronicles برای کامپیوتر | گیمباتو

Miasma Chronicles دارای محیط‌ های متنوع و جذاب است که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این بازی یک جهان پسا-آخرالزمانی به زیبایی به تصویر می کشد. شما با محیط‌هایی پر از آلودگی، خرابه‌ها و موجودات خطرناک مواجه می‌شوید. فناوری و طبیعت در این ترکیب شده اند و شما ترکیبی از عناصر صنعتی و طبیعی در طراحی محیط‌ها می بینید. بازی Miasma Chronicles یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , شما ممکن است به مکان‌های متروکه، شهرهای به هم ریخته و جنگل‌های خشن سفر کنید.شما باید در این بازی به گشت و گذار در محیط که توش هستید بپردازید تا بتوانید عناصر کمیابی برای قوی تر کردن خود پیدا کنید. این تعامل شامل جستجو در اشیاء، فعال‌سازی مکانیزم‌های خاص و استفاده از پوشش برای پنهان شدن از دشمنان است. همچنین، شما می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات مختلفی را جمع‌آوری و ارتقاء دهید تا در مبارزات مقابل دشمنان قوی‌تر شوید.

دانلود بازی Miasma Chronicles برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Miasma Chronicles را شرکت بازی سازی The Bearded Ladies ساخته و آن را توسعه داده است. این بازی در تاریخ 23 می سال 2023 توسط شرکت بازی سازی 505 Games Official به بازار عرضه شده است. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S عرضه شده است. این بازی توانسته است نمره 69 را از منتقدان دریافت کند و کاندید دریافت جایزه نیز شده است. این بازی در سبک Turn-Based Strategy می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , نقش آفرینی , تیراندازی , تخیلی , استراتژیک , سوم شحص  می باشد. شما اگر به دنبال یک بازی پساآخرالزمانی هستید که سرگرم کننده باشد , جای درستی آمدید و می توانید همین الان این بازی به صورت کاملا رایگان و نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده سپس آپدیت های آن را اعمال کنید و اجرا کنید و این جهان نابود شده را نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی