logo.gamebato
The Uncertain یک بازی ماجراجویی داستان محور است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می افتد. بشریت از روی زمین ناپدید شد و ربات ها
امتیاز:
3.9/5
The Uncertain یک بازی ماجراجویی داستان محور است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می افتد. بشریت از روی زمین ناپدید شد و ربات ها جایگزین آن شدند. به همراه

The.Uncertain Light.At .The .End .banner1

The Uncertain: Light At The End یک بازی ماجراجویی و معمایی در سبک سوم شخص است که در یک دنیای پسا-apocalyptic و آینده‌نگر اتفاق می‌افتد. شما کنترل شخصیت امیلی را بر عهده می گیرید که باید در این دنیای نابود شده در برابر روبات ها قیام کند. در این بازی انسان ها به طرز عجیبی ناپدید شده اند و روبات ها و ماشین های مکانیکی جایگزین آن ها شدند. امیلی وظیفه دارد به جستجو در این دنیای متروکه پرداخته و با مواجهه با معماها و چالش‌های مختلف آن را حل کند تا بتواند ، سرنخ‌هایی دربارهٔ سرنوشت انسان‌ها و خود بیابد. 

The.Uncertain Light.At .The .End .banner2

بازی The Uncertain Light At The End انتخاب هایی که شما می گیرید در پایان بازی شما بسیار تاثیر گذار هستند. در این بازی در هنگام تعامل با دیگر شخصیت ها چندین گزینه برای شما پدیدار می شود که شما می توانید بر اساس آن ها عمل کنید و برخی از آن ها پایان بازی شما را عوض می کنند. در طول سفر خود، شخصیت شما با انواع موجودات و چالش‌هایی روبرو می‌شود که می‌توان آن‌ها را به 2 دسته زیر تقسیم کرد: ربات‌ها و اندرویدهای دیگر برخی از این اندرویدها با شما به عنوان دشمن رفتار می‌کنند و ممکن است او را تهدید کنند. بازی The Uncertain Light At The End یک بازی در ژانر آینده برای کامپیوتر می باشد , در این بازی کدهای پنهان و معماهایی وجود دارد , هر چند دشمنان فیزیکی وجود دارند، اما معماها و چالش‌های منطقی که دوک باید حل کند نیز به عنوان “دشمنان” تلقی می‌شوند. این چالش‌ها به او اجازه نمی‌دهند به راحتی پیش برود و توازن خاصی را ایجاد می‌کنند.

The.Uncertain Light.At .The .End .banner3

بازی کامپیوتری The Uncertain Light At The End یک بازی ساخته شده توسط کمپانی ComonGames می باشد و استدیو بازی سازی META Publishing آن را در تاریخ 8 اکتبر سال 2020 به بازار عرضه کرده است. بازی The Uncertain Light At The End یک بازی مستقل می باشد که در ژانرهای  آینده , اکشن , تخیلی , ماجراجویی , هیجان انگیز , سوم شخص عرضه شده است. این بازی برای کنسول های نسل هشتم , نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شده است. نمره ای که این بازی از منتقدان دریافت کرد خیلی خیلی کمتر از آن چیزی بود که تصور می شد کرد و خیلی از گیمرهایی که به سبک سایبرپانکی و آینده علاقه دارند را مایوس کرد اما با این حال نقاط قوت زیادی دارد و تجربه کردن این بازی خالی از لطف نیست. اگر شما دوستان به این سبک بازی علاقه مند هستید می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده سپس آن را استخراج و نصب کرده و به راحتی هر چه تمام تر اجرا بکنید و متوجه بشوید چه چیزی باعث ناپدید شدن انسان ها شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی