logo.gamebato
Anya Forger باید یک دفتر خاطرات عکس بسازد! خاطرات را در مدرسه و سایر مکان های هیجان انگیز جمع آوری کنید. با بیش از 15
امتیاز:
3.9/5
Anya Forger باید یک دفتر خاطرات عکس بسازد! خاطرات را در مدرسه و سایر مکان های هیجان انگیز جمع آوری کنید. با بیش از 15 مینی گیم با الهام از

دانلود بازی SPY×ANYA: Operation Memories برای کامپیوتر | گیمباتو

SPY×ANYA: Operation Memories یک بازی اکشن و رازآلود می‌باشد که دقیقا بر اساس انیمه ای با هم اسم ساخته شده است , که داستان آن در دنیای جاسوسی و هیجان‌انگیز اتفاق می‌افتد. در این بازی، شما وارد نقش یک جاسوس حرفه‌ای به نام Anya می‌شوید که باید به انجام ماموریت‌های مختلفی در سراسر جهان بپردازید و رازهای پنهان را کشف کنید. با همکاری تیم شما، شما بیش از پیش باید با دشمنان خطرناک مبارزه کرده و اطلاعات مرموز را جمع آوری کنید تا به پیروزی نهایی برسید.

SPY.ANYA Operation.Memories.banner2

تجربه‌ی SPY×ANYA: Operation Memories پر از ترس، هیجان و معماهای پیچیده است که شما را به یک سفر مهیج و نفس‌گیر در دنیای جاسوسی می‌برد. به کشف رازهای پنهان، انجام ماموریت‌های خطرناک و مبارزه با دشمنان توانمند، بپردازید و نقشه‌های شوم را برای نجات جهان از هولوکاست برگردانید. در اول بازی به شما آموزش داده می شود ، بازیکن با کنترل شخصیت و قدرت‌های آن آشنا می‌شود. این مرحله آموزشی به فرد کمک می‌کند تا با مکانیک‌های اصلی بازی آشنا شود.ماموریت‌های ابتدایی: پس از گذراندن این مرحله آموزشی، به شما ماموریت های ساده ای سپرده می شود که شامل  جمع‌آوری سرنخ‌های ساده و حل معماهای آسان است.و در نهایت به ماموریت‌های چالش‌برانگیز می رسیم , با پیشروی در بازی، ماموریت‌ها پیچیده‌تر می‌شوند. بازیکن باید از مهارت‌های خود به طرز مؤثری استفاده کند تا برای تکمیل ماموریت‌ها از هوش و خلاقیت استفاده کند.و روابط: بازیکن می‌تواند با سایر شخصیت‌ها تعامل کند که این تعاملات می‌تواند بر روی روند داستان تأثیر بگذارد. 

SPY.ANYA Operation.Memories.banner3

بازی کامپیوتری SPY×ANYA: Operation Memories یک بازی جدید بر اساس مانگا و انیمه با همین اسم می باشد , که شرکت بازی سازی GrooveBoxJapan ژاپن آن را ساخته است و یک شرکت دیگر به اسم Bandai Namco Entertainment این بازی را در تاریخ 27 ژوئن سال 2024 در بازار عرضه کرد. سبک اصلی این بازی ژانرهای این بازی Cute می باشد و دیگر ژانرهای آن ماجراجویی , هیجان انگیز می باشد. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده متوسط می باشد اما کاربران استیم با وجود قیمت بسیار گران 50 دلاری این بازی از خرید این بازی ابراز خرسندی کرده اند و این بازی فعلا در وضعیت ((Very Positive)) می باشد. این بازی PlayStation 5, Nintendo Switch, PlayStation 4, Microsoft Windows منتشر شده است , هنوز خبری از عرضه شدن برای کنسول های ایکس باکس نشده است. شما دوستان عزیز اگر علاقه مند هستید که این بازی انیمه ای را تجربه کنید , می تونید از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو که در پایین این متن قرار گرفته است دانلود کنید سپس آن را نصب و اجرا بکنید , و در نقش یک دختر بچه جلوی یک توطئه را بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی