logo.gamebato
Nine Sols یک پلتفرم اکشن دوبعدی و دست‌کش شده غنی از داستان‌ها است که دارای نبرد متمرکز بر انحراف الهام گرفته از Sekiro است. سفری
امتیاز:
3.9/5
Nine Sols یک پلتفرم اکشن دوبعدی و دست‌کش شده غنی از داستان‌ها است که دارای نبرد متمرکز بر انحراف الهام گرفته از Sekiro است. سفری از فانتزی شرقی را آغاز

دانلود بازی Nine Sols برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Nine Sols شما در نقش یک شخصیت مهیب و قهرمان، به نام Nine، قرار می‌گیرید که بامداد یک روز، ناگهان از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که دنیای اطراف او به طور کلی تغییر کرده است. شما باید به محیط‌های مختلفی از جهان Nine Sols سفر کنید، با دشمنان و مخلوقات عجیب و غریب مبارزه کنید، رازها را کشف کرده و کسانی که نیازمند کمک شما هستند , را نجات دهید.

Nine.Sols .banner2

شخصیت Nine در بازی Nine Sols دارای توانایی‌های منحصر به فردی است که او را به یک قهرمان قدرتمند تبدیل کرده است. همچنین، Nine قادر به ارتقاء توانایی‌های خود از طریق جمع‌آوری اشیای قدرتمند در طول بازی است. نحوه پیشروی در این بازی با معماهای مختلف، مبارزه‌های هیجان‌انگیز و ارتقاء توانایی‌های شخصیت خود انجام می‌شود. بازی کامپیوتری یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد ,  همچنین  محیط‌های زیبا، داستان پرهیجان و شخصیت‌های جذاب، تجربه‌ی مهیج و ناب Nine Sols را برای شما فراهم می‌کنند. محیط‌های بازی Nine Sols شامل مناطق مختلف و متنوعی از جهان فراگیر و هیجان‌انگیز این بازی است. از غارها و جنگل‌های  تا شهرهای پرشور و آثار باستانی، شما به هر کجا که بروید، معماها، مخلوقات عجیب و غریب و ماجراهای جذابی را پیش رو خواهید داشت.

Nine.Sols .banner3

بازی کامپیوتری Nine Sols بازی از گرافیک دستی زیبا و موسیقی متن حماسی بهره می‌برد که تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی در حال حاضر در پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوئیچ قابل دسترسی است. این بازی را شرکت بازی RedCandleGames ساخته و خودش این بازی 28 می سال 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , مبارزه ای , پلتفرمر , ماجراجویی , تخیلی می باشد. نمره ای که منتقدان به این بازی اختصاص داده اند , بسیار فراتر از حد انتظار بود و در سایت استیم نیز در وضعیت ((Overwhelmingly Positive)) می باشد. شما اگر به دنبال تجربه کردن یک بازی پلتفرمر هستید , می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آب خوردن آن را نصب و اجرا بکنید , و دشمنان خود را در این دنیای عوض شده از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی