logo.gamebato
Generation Zero یک تیرانداز اکشن مخفیانه است که در آن شما جنگ چریکی را علیه دشمنان مکانیکی کشنده به راه می اندازید. یک نقشه جهان
امتیاز:
3.9/5
Generation Zero یک تیرانداز اکشن مخفیانه است که در آن شما جنگ چریکی را علیه دشمنان مکانیکی کشنده به راه می اندازید. یک نقشه جهان باز گسترده با الهام از

دانلود بازی Generation.Zero® برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Generation Zero در سوئد سال 1989 رخ می دهد , در صبحی که همه چیز عادی به نظر می رسد ناگهان مردم این شهر و شما با حمله بی رحمانه ربات ها مواجه می شوید که تقریبا همه ساکنین این شهر را می کشد و شما هم به سختی خود را از این مهلکه نجات می دهید به همراه دیگر بازماندگان در برابر این روبات ها بایستید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید و در نهایت اسرار پشت این حملات را کشف کنید. همچنین، با دیدن مناظر زیبا و گرافیک بالا، شما تجربه‌ی هیجان‌انگیزی از مبارزه با روبات‌های خطرناک را خواهید داشت.

دانلود بازی Generation.Zero® برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Generation Zero که یک بازی کامپیوتری در ژانر اکشن می باشد ، شما می توانید تیم را خود بر اساس سبک استراتژی خود بچینید , هر کدام از اعضای تیم شما مخصوص جنگیدن با یک نوع ربات خاص می باشد. این بازی دارای سیستم شگفت انگیزی می باشد , اگر شما در حین مبارزه با یک ربات به آن آسیب برسانید و در ادامه به هر دلیلی مبارزه شما با اون ربات نیمه کاره بماند , دفعه ی بعد که این ربات را ببینید , می توانید جراحاتی که از نبرد قبلی بهش وارد شده را ببینید و آن را بشناسید. در این بازی شما می توانید کار خود را به صورت مخفی کاری پیش ببرید و ربات های متخاصم را در خفا از بین ببرید و یا حتی بهتر آن ها را به تله بیندازید و سپس آن ها را نابود کنید , خلاصه دست شما در نبردها باز می باشد. .بازی شامل امکانات تیراندازی، تاکتیک‌ها، وسایل نقلیه و سلاح‌های مختلف برای استفاده در مبارزات مختلف است.

دانلود بازی Generation.Zero® برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Generation Zero یک بازی جنگی همه چیز تمام می باشد , که شما را در یک اتمسفر جنگی فرو می برد و حس بقا شما را تا اخرین حد ممکن بالا می برد. این بازی را شرکت بازی سازی Systemic Reaction ساخته و وظیفه ساخنتش را بر عهده داشته است سپس خودش این بازی را در تاریخ 26 مارس سال 2019 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای اصلی این بازی جهان باز و Co-op LD می باشد و دیگر سبک های این بازی جهان باز , تخیلی , اکشن , جنگی , تیراندازی , بقا , ترسناک می باشد. نمره متوسطی رو به پایین را از منتقدان دریافت کرده است و میانگین نظرات کاربران استیم بیشترش مثبت می باشد و در وضعیت ((Mostly Positive)) می باشد. این بازی برای ابتدا برای کامپیوتر عرضه شد و سپس برای کنسول های نسل هشتم در دسترس کاربران قرار گرفت. شما دوستان عزیز اگر به دنبال یک بازی Pve و روباتی سرگرم کننده هستید این بازی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و می توانید آخرین نسخه این بازی که شامل آخرین آپدیت بازی نیز می باشد را از سرورهای سریع سایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و آن را Unrar کرده و استخراج کرده و نصب کنید , و راز حمله ی ربات ها به شهر را کشف کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی