logo.gamebato
KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC) یک فصل از مجموعه را به پایان می رساند. به دنیای جدید و هیجان انگیز دیزنی و پیکسار
امتیاز:
3.9/5
KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC) یک فصل از مجموعه را به پایان می رساند. به دنیای جدید و هیجان انگیز دیزنی و پیکسار سفر کنید و برای مسابقه

دانلود بازی KINGDOM HEARTS III + Re Mind برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی KINGDOM HEARTS III + Re Mind ، شما در نقش Sora قرار می‌گیرید که به همراه دوستانش به دنیای هیجان‌انگیزی از شخصیت‌های دیزنی و فاینال فانتزی وارد می‌شود. در بازی KINGDOM HEARTS III + Re Mind ، شما باید در سفری از دنیاهای مختلف، با دشمنان مختلف بجنگید و به دنبال دستیابی به هدف‌های خود بپردازید.در این نسخه از بازی، شما با داستان جذاب و مبارزات هیجان‌انگیز روبرو خواهید شد. بازی شامل الهام‌گرفته شدن از داستان‌های قبلی و اتفاقات جدیدی است که به شخصیت‌ها و داستان می‌افزاید. 

دانلود بازی KINGDOM HEARTS III + Re Mind برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی KINGDOM HEARTS III + Re Mind یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , شما می‌توانید با استفاده از توانایی‌های خود با دشمنان مبارزه کرده و با حل پازل‌ها و چالش‌های مختلف به دستیابی به هدف‌های خود بپردازید. شما به عنوان شخصیت Sora دارای توانایی‌های منحصر به فردی هستید که شامل استفاده از Keyblade (شمشیر خاص)، قدرت‌های جادویی، توانایی پیشبرد داستان، و ارتباط با شخصیت‌های دیگر این جهان است. محیط بازی در KINGDOM HEARTS III + Re Mind بسیار گرافیکی و جذاب است، با دنیاهای مختلفی که شامل شهرها، جنگل‌ها، قلعه‌ها و دیگر مکان‌های جالب است. شما باید از قدرت‌ها و توانایی‌های شخصیت خود در این محیط‌های متنوع استفاده کنید تا به دنبال راه حل‌های مناسب برای مأموریت‌ها و چالش‌ها بگردید و به پیروزی برسید.

دانلود بازی KINGDOM HEARTS III + Re Mind برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری KINGDOM HEARTS III + Re Mind را استدیو بازی سازی Square Enix ساخته است این استدیو خوش نام که قطعا اسمش به گوشتان خورده است وظیفه انتشار بازی Life is Strange Remastered را نیز در کارنامه خود دارد , و خود این استدیو بازی سازی این بازی را به بازار عرضه کرده است. این بازی در تاریخ 13 ژوئن سال 2024 در ژانرهای اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی , فانتزی به بازار عرضه شده است. این بازی به شما قول یککاربران استیم با وجود قیمت 60 دلاری این بازی خیلی نظر مثبتی به این بازی داده اند و در استیم در حالت ((Very Positive)) قرار گرفته است , نمره ی 66 را از منتقدان دریافت کرده است برای همین در سایت متاکرتیک نمره زرد را به این بازی اختصاص داده اند. شما کاربران عزیز هر وقت هوس یک بازی فانتزی کرده اید می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را به همراه یک پارت آپدیتش دانلود کرده و نصب و اجرا بکنید , امیدوارم با بازی کردن با شخصیت Sora به شما خوش بگذره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی