logo.gamebato
یک ماجراجویی اکشن جهان باز که ترکیبی از کاوش با پازل و مبارزه پویا است. به عنوان کاکو، پسری که وظیفه دارد تعادل را به
امتیاز:
3.9/5
یک ماجراجویی اکشن جهان باز که ترکیبی از کاوش با پازل و مبارزه پویا است. به عنوان کاکو، پسری که وظیفه دارد تعادل را به زمین بازگرداند، به سفری در

دانلود بازی KAKU: Ancient Seal برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازی KAKU: Ancient Seal شخصیتی به اسم KAKU را کنترل خواهید کرد که به همراه دوستش که یک خوک پرنده می باشد باید ماجراجویی افسانه ای شروع کنید و به دنبال عناصر گمشده این جهان باشید. پس داستان شما بر پایه 4 عنصر اصلی جهان (خاک , آب , باد و آتش) می باشد. شما به سراغ باتلاق‌های تاریک، تندراهای یخ زده، آتشفشان‌های ماگمایی و زمین‌های بایر بیابانی خواهید رفت، از چهار منطقه مختلف بازی استفاده می‌کنید.

دانلود بازی KAKU: Ancient Seal برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی KAKU: Ancient Seal یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , شما در اینپا بازی هم مبارزه رو تجربه می کنید هم در یک جهانی بزرگ و پویا به ماجراجویی می پردازید و در آخر هم باید در برخی از مواقع پازل های سخت را حل کنید که بتوانید به پیشروی خود ادامه دهید. شما باید سبک مبارزه خود را در مواقع مختلف عوض کنید و با توجه به شرایط موجود بجنگید. شما در این بازی توانایی اضافه کردن قابلیت را دارید و می توانید توانایی های مختلفی به شخصیت خود اضافه کنید تا راحت تر بازی را پیش ببرید. این بازی در دنیای که نزدیک به نابودی خود است روایت می شود , شخصیت شما یعنی KAKU خانه خود را رها کرده است تا دنیا را نجات دهد. 

دانلود بازی KAKU: Ancient Seal برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری KAKU: Ancient Seal را استدیو بازی سازی BINGOBELL ساخته و خودش آن در تاریخ 11 ژوئن سال 2024 به بازار عرضه کرده است. در این بازی سبک Mythology به راحتی حس خواهید کرد که باعث می شود در بازی محیطی اساطیری را حس کنید , دیگر ژانرهای این بازی نقش آفرینی , جهان باز , اکشن , ماجراجویی , فانتزی , پازل , مبارزه ای , سوم شخص می باشد. نمره خوبی از منتقدان دریافت کرده است و میانگین نظرات گیمرهای استیم به این بازی ((Very Positive)) می باشد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S عرضه شده است. شما گیمرهای عزیز اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی با اتمسفر زنده و پویا هستید بدون لحظه ای درنگ کردن این بازی را از سرورهای پر سرعت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کرده و آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا بکنید , و المان های گمشده را پیدا کنید و دنیای خود را نجات دهید. 

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی