THE HOUSE OF THE DEAD: Remake نسخه بازسازی شده بازی است که در سال 1997 در پلتفرم آرکید معرفی شد. یک تیرانداز ریلی آرکید کلاسیک،
THE HOUSE OF THE DEAD: Remake نسخه بازسازی شده بازی است که در سال 1997 در پلتفرم آرکید معرفی شد. یک تیرانداز ریلی آرکید کلاسیک، تغییرات کاملاً جدیدی را دریافت

دانلود بازی THE HOUSE OF THE DEAD: Remake برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی THE HOUSE OF THE DEAD: Remake که شما را به دنیایی پر از زامبی ها و موجودات ترسناک در یک خانه متروکه می‌برد. شما در نقش یک عامل امنیتی باید با استفاده از انواع اسلحه ها و توانایی های خود، به مبارزه با زامبی ها بپردازید و در پی رسیدن به رازهای مختلف و پیشروی کردن در داستان، ماموریت های مختلفی را انجام دهید.  شما می توانید از انواع اسلحه ها و توانایی های خود برای پیشروی در بازی استفاده کنید.

دانلود بازی THE HOUSE OF THE DEAD: Remake برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی THE HOUSE OF THE DEAD: Remake که یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , شما با پیروی از داستان و انجام ماموریت های مختلف، شما می توانید به رازهای مختلف دست پیدا کرده و به بخش های جدید بازی دست یابید. محیط بازی تاریک و ترسناک است که با گرافیک قدرتمند و صداگذاری مهیج، تجربه ترسناکی و مهیجی را برای شما ایجاد می کند. با استفاده از استراتژی های مناسب و توانایی های خود، باید به رازهای خانه متروکه دست پیدا کنید و به پیش بردن داستان کمک کنید.

دانلود بازی THE HOUSE OF THE DEAD: Remake برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری THE HOUSE OF THE DEAD: Remake یادآور روزهای خوب و دوران قدیمی گیم با sega می باشد. این بازی که نسخه بازسازی شده می باشد برای کنسول های نسل هشتم و نهم عرضه شده است. گیم پلی داستان اصلی این بازی به گفته پلیرها کمتر از یک ساعت می باشد و شما می توانید به راحتی در یک شب آن را به پایان برسانید. شرکت بازی سازی MegaPixel Studio S. A. این بازی را ساخته است و شرکت بازی سازی Forever Entertainment S. A آن را در تاریخ 28 آپریل سال 2022 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , ترسناک , مبارزه ای , آرکید , اول شخص می باشد. شما می توانید نسخه کامل این بازی را فقط و فقط در 3 پارت از سرورهای فوق العاده سریع گیمباتو دانلود کرده و در این کلبه متروکه یکی پس از دیگری زامبی ها را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی