logo.gamebato
SAND LAND یک بازی RPG اکشن است که در آن شما به عنوان Beelzebub، یک شاهزاده شیطان، به شخصیت اصلی تبدیل می شوید. شرکت خود
امتیاز:
3.9/5
SAND LAND یک بازی RPG اکشن است که در آن شما به عنوان Beelzebub، یک شاهزاده شیطان، به شخصیت اصلی تبدیل می شوید. شرکت خود را با نامناسب های قهرمانانه

دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر | گیمباتو

اسم این بازی یعنی SAND LAND گویای همه چیز می باشد , داستان بازی در دنیای بیابانی روایت می‌شود که هم انسان‌ها و هم اهریمنان از کمبود شدید آب رنج می‌برند. شما در نقش Beelzebub، شاهزاده اهریمنان، بازی را دنبال می‌کنید و باید یک تیم جمع کنید تا در این دنیای به آخر رسیده به دنبال منبع زندگی (چشمه ای افسانه ای) در دل این بیابان بی انتها باشید.

دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی SAND LAND  یک بازی کامپیوتری در ژانر جهان باز می باشد , شما باید در این بیابان گسترده خوب به کاوش بپردازید. شخصیت شما دارای قابلیت های بسیار زیاد و قوی می باشد که با آن ها باید با دشمن های خود و در بعضی مواقع با شیاطین دیگر به مبارزه بپردازید. در این بازی شما شخصیت های دیگری را می بینید که تعامل کردن با آن ها و همکاری کردن با آن ها کار شما رو بسیار راحت می کند , هم چنین در محیط هایی شما با معماها و پازل برخورد می کنید که حل آن ها هم لذت بخش خواهد بود و هم شما را به هدف خود که پیشروی در این بازی می باشد نزدیک تر می کند.

 

دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری SAND LAND (سرزمین شنی) یک بازی محصول شرکت بازی سازی ILCA, Inc می باشد و این کمپانی این بازی را توسعه داده است , شرکت منتشر کننده این بازی یک شرکت افسانه ای یعنی Bandai Namco Entertainment Inc با کارنامه ی بسیار درخشان می باشد. از آثار این شرکت می توان به Elden Ring یا ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON اشاره کرد. این بازی در تاریخ 25 آپریل سال 2024 در ژانرهای اکشن , نقش آفرینی , تخیلی , جهان باز , آینده به بازار عرضه شد. نمره نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرده است و کاربران استیم از این خرید این بازی رضایت کامل را دارند. این بازی برای تمام کنسول های نسل هشتم و نهم نیز ارائه شده است. شما دوستان عزیز و همراهان سایت گیمباتو می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از پایگاه داده گیمباتو به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و در این سرزمین تشنه به دنبال چشمه ی جاودانگی باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی