logo.gamebato
دنباله برنده جایزه Hellblade: Senua’s Sacrifice، Senua در یک سفر وحشیانه برای بقا از طریق اسطوره و عذاب وایکینگ ایسلند بازمی گردد. Senua با هدف
امتیاز:
3.9/5
دنباله برنده جایزه Hellblade: Senua’s Sacrifice، Senua در یک سفر وحشیانه برای بقا از طریق اسطوره و عذاب وایکینگ ایسلند بازمی گردد. Senua با هدف نجات کسانی که قربانی وحشت

دانلود بازی Senua’s Saga: Hellblade II برای PC | گیمباتو

بازی Senua’s Saga: Hellblade II در ایسلند قرن دهم می گذرد. این فیلم حول محور جنگجوی Senua پس از بازگشت او از قلمرو هل است، زیرا او تصمیم می گیرد تا از مهاجمان وایکینگ که خسارات ویرانگری را به مردم او در سرزمین مادری او، اورکنی وارد کردند، انتقام بگیرد. زنی که خودش درگیر بیماری های ذهنی خودش می باشد باید سفر افسانه ای به قلمرو Helheim که اسم دیگر سرزمین مردگان می باشد انجام دهد تا بتواند روح مادرش را نجات دهد.

دانلود بازی Senua’s Saga: Hellblade II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Senua’s Saga: Hellblade II یک بازی تمام عیاد در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , Senua’s Saga: Hellblade II داستان Senua را دنبال می‌کند، یک جنگجوی قدرتمند که با دشمنان شیطانی و هیولاهای ترسناک برای نجات جهان مبارزه می‌کند. Senua با دنیای تاریک و ویران شده‌ی که در آن زندگی می‌کند، دست و پنجه نرم می‌کند و با چالش‌های فراوان روبرو می‌شود. او باید به دنبال ارتباط‌های پنهان و رازهای گمشده در این جهان تاریک بگردد و با دشمنان خطرناک مقابله کند تا به هدف خود برسد. در طول سفر خود، Senua با افراد و شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شود که به او کمک یا مانعی می‌شوند. او باید با چالش‌های ذهنی و روانی خود نیز مبارزه کند و نهایتاً به پیروزی برسد. داستان این بازی پر از اسرار و مرموزی‌هاست که باعث تنش و هیجان در طول بازی می‌شود و بازیبازان را به خود جذب می‌کند.

دانلود بازی Senua’s Saga: Hellblade II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Senua’s Saga: Hellblade II  نسخه جدید و دوم بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice می باشد , این بازی را شرکت بازی سازی Ninja Theory آن را ساخته است و توسعه داده است. و کمپانی بازی سازی Xbox Game Studios آن را در تاریخ 21 ماه می سال 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , ترسناک , دلهره آور , مبارزه ای , سوم شخص می باشد. نظرات کاربران استیم به این بازی بسیار مثبت بوده است همینطور منتقدان از این بازی استقبال کرده اند و از معدود دلایلی که به بازی نمره بالاتری نداده اند به خاطر گیم پلی تکراری آن می باشد اما همه ی آن ها از گرافیک بی نظیر این بازی تعریف کرده اند. شما همراهان عزیز گیمباتو می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم بدون نیاز به کرک دانلود کرده آن را استخراج کرده و به آسانی نصب و اجرا بکنید و روح مادر خودتون را از دنیای مردگان نجات دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی