logo.gamebato
به افسانه های خاور دور در ناراکا شیرجه بزنید: BLADEPOINT. با دوستان خود در نبردهای تنومند و سریع تیم شوید تا تجربه ای در Battle
امتیاز:
3.9/5
به افسانه های خاور دور در ناراکا شیرجه بزنید: BLADEPOINT. با دوستان خود در نبردهای تنومند و سریع تیم شوید تا تجربه ای در Battle Royale داشته باشید که شبیه

دانلود بازی NARAKA: BLADEPOINT برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی NARAKA: BLADEPOINT ، با دشمنانی روبه‌رو می‌شوید که حرکات متنوعی دارند و شما باید با آن‌ها در یک سفر مبارزات مهیج روبرو شوید. شما قادرید به راحتی بالا و پایین دیوارها دویده و سریع‌تر بین نقاط مختلف حرکت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از زیپ لاین از روی کوه‌ها و ساختمان‌ها عبور کرده و انواعی از سلاح‌های جدید را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید قدرت قهرمانان خود را ترکیب کرده و مهارت‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را برای آن‌ها آزاد کنید.

دانلود بازی NARAKA: BLADEPOINT برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی NARAKA: BLADEPOINT یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد ، شما می‌توانید حرکات آلتیمیت را برای کاراکترهای خود در مراحل پایانی به دست آورید. شما به سفری خطرناک و هیجان‌انگیز به سرزمین باشکوه موروس و هولوروس می‌روید و در مناظر زیبا الهام گرفته از افسانه‌های خاور دور، در نبردهایی شرکت می‌کنید. طراحان بازی از گذشته الهام می‌گیرند و قصد دارند احساس وحشت و رعب را به خوبی منتقل کنند. همچنین، باید به‌یاد داشته باشید که قدرت‌های کاراکتر شما برای تزئین نیستند بلکه باید آن‌ها را به‌درستی در مقابل دشمنان خود به‌کار ببرید. حتی می‌توانید تفنگ‌های خود را ارتقا دهید تا بتوانید دشمنان خود را از فاصله دورتر نابود کنید.

دانلود بازی NARAKA: BLADEPOINT برای کامپیوتر

بازی کامپیوتری NARAKA: BLADEPOINT توسط کمپانی بازی سازی 24 Entertainment ساخته شده و توسعه یافته است و شرکت NetEase Games Global آن در تاریخ 11 آگوست سال 2021 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , بقا , مبارزه ای , سوم شحص می باشد. شما می توانید آخرین نسخه این بازی را از وبسایت مخصوص بازی یعنی گیمباتو دانلود کرده , شخصیت خود را بسازید و برای مبارزات نفس گیر با ابزارهای جذاب آماده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی