Killer Frequency یک بازی پازل ترسناک اول شخص است که در سال 1987 روایت می شود و شما را در نقش یک مجری برنامه گفتگوی
Killer Frequency یک بازی پازل ترسناک اول شخص است که در سال 1987 روایت می شود و شما را در نقش یک مجری برنامه گفتگوی رادیویی اواخر شب در شهر

دانلود بازی Killer Frequency برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Killer Frequency ، وقایع در سال ۱۹۸۷ اتفاق می‌افتد. در نیمه شب در شهر کوچک گالوس کریس در ایالات متحده، دیجی سابق رادیو شهر به نام فارس نش، به‌صورت زنده در رادیو پخش می‌شود. به نظر می‌آید همه چیز به سرعت به یک کابوس تبدیل می‌شود. در این کمدی ترسناک، شما باید پازل‌ها را حل کنید تا تماس گیرندگان از دست یک قاتل مرموز نجات پیدا کنند. هر تماس می‌تواند مصیر زندگی و مرگ را تعیین کند. آیا می‌توانید ساکنان گالووز کریک را نجات دهید یا نه؟

دانلود بازی Killer Frequency برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Killer Frequency که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد ، شما در نقش یک تازه‌وارد هستید و شهر در وضعیت بحرانی قرار دارد؛ رئیس پلیس شهر فوت کرده است و شما تنها فردی در فارست نش هستید که توانایی راه‌اندازی خط تلفن را دارید. تصمیم‌گیری‌ها در بازی به صورت زمان‌دار اتفاق می‌افتد. دیالوگ‌های شاخه‌ای برای تعامل با شخصیت‌های مختلف در بازی وجود دارد و شما می‌توانید قربانیان و مظنونین احتمالی را شناسایی کنید. همچنین، معماهای جذابی نیز در بازی وجود دارد که با حل آن‌ها از بازی لذت بیشتری خواهید برد.

دانلود بازی Killer Frequency برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Killer Frequency توسط استدیو Team17 Digital ساخته شده و توسعه یافته است و همین شرکت بازی این بازی در اولین روز ماه می سال 2023 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی ماجراجویی , شبیه سازی , پازل و ترسناک می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و به شهروندان شهر گالوس کریس کمک کنید که از دست قاتل نجات پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی