logo.gamebato
“Cuphead” یک بازی اکشن کلاسیک به سبک دویدن و تفنگ است که به شدت بر روی چال‌ها تمرکز دارد. این بازی با الهام از کارتون‌های
امتیاز:
3.9/5
“Cuphead” یک بازی اکشن کلاسیک به سبک دویدن و تفنگ است که به شدت بر روی چال‌ها تمرکز دارد. این بازی با الهام از کارتون‌های دهه ۱۹۳۰ ساخته شده است

دانلود بازی Cuphead-The Delicious برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Cuphead – The Delicious Last Course، شما به دنیای جذاب و خیالی وارد می‌شوید، جایی که کاراکترهای خنده‌داری با کله‌های فنجانی به شما دست داده می‌شوند. ماموریت شما این است که بدهی‌تان را به شیطان پس دهید و برای او مأموریت‌های چالش برانگیزی انجام دهید.باید با شکست دادن غول‌ها و موجودات ترسناک در طول بازی، بدهی‌تان را به سرانجام برسانید.

دانلود بازی Cuphead-The Delicious برای کامپیوتر | گیمباتو

شخصیت بازی Cuphead – The Delicious Last Course در واقع یک فنجان بامزه است که به عنوان سری به بدنی انسان متصل شده و یک نی نیز روی قسمت بالایی او قرار گرفته است. از طرف دیگر، با دستان کوچک خود می‌تواند به دشمنان خود تیر اندازی بکند ، در بازی Cuphead که یک بازی اکشن کامپیوتری هست جایی هست که شما باید چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارید و به مبارزه با موجودات مختلف بپردازید تا بدهی خود را به ارواح شیطانی پرداخت کنید.

دانلود بازی Cuphead-The Delicious برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Cuphead – The Delicious Last Course بسته الحاقی بازی Cuphead می باشد که در سال 2022 منتشر شده است این DLC در سال 2022 منتشر شده است. شرکت سازنده این بازی Studio MDHR Entertainment Inc. می باشد و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , پلتفرمر , ماجراجویی می باشد. همین الان می توانید بازی Cuphead با تمام DLC هایش را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و بدهی خود را به شیطان پرداخت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی