logo.gamebato
WorldBox یک بازی بازی شبیه سازی برای کامپیوتر و “سندباکس خدا” نهایی است. دنیای خود را بسازید یا با استفاده از قدرت های مختلف آن
امتیاز:
3.9/5
WorldBox یک بازی بازی شبیه سازی برای کامپیوتر و “سندباکس خدا” نهایی است. دنیای خود را بسازید یا با استفاده از قدرت های مختلف آن را نابود کنید. تمدن‌ها را

دانلود بازی WorldBox - God Simulator برای پی سی | گیمباتو

ویژگی اصلی WorldBox توانایی خلق دنیاها با استفاده از ابزارهای خداگونه معروف به «قدرت های خدا» است که در بازی ارائه شده است. اینها به چند گروه تقسیم می شوند: آفرینش جهان، تمدن ها، موجودات، طبیعت و بلایا، قدرت های تخریب و سایر قدرت ها. برعکس، این بازی همچنین امکان نابودی دنیاها را از مواد منفجره گرفته تا بلایای طبیعی مانند زلزله، آتشفشان ها و باران اسیدی را فراهم می کند. همچنین می توان با موجودات متخاصم، بیماری ها و غیره جمعیت را کاهش داد.

دانلود بازی WorldBox - God Simulator برای PC | گیمباتو

از نسخه 0.21، جهان‌ها می‌توانند از «سنین» عبور کنند، که می‌تواند روی بیوم‌ها و موجودات تأثیر منفی و مثبت بگذارد. برخی از موجودات قادر به ایجاد تمدن (انسان، اورک ها، الف ها و کوتوله ها) هستند. چنین تمدن هایی می توانند رشد کنند، به یکدیگر اعلان جنگ کنند و دچار شورش شوند. با شروع نسخه 0.14، بازیکنان همچنین می‌توانند بنرها و نمادهای پادشاهی‌ها را سفارشی کنند و همچنین می‌توانند ویژگی‌های موجودات را کنترل کنند و محتوا و عمق بیشتری به گیم‌پلی اضافه کنند. با شروع نسخه 0.21، پادشاهی ها می توانند اتحاد تشکیل دهند، و پادشاهان می توانند قبیله تشکیل دهند.

دانلود بازی WorldBox - God Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

WorldBox یک بازی sandbox است که در سال 2012 به صورت عرضه ی Early Access توسط سازنده بازی های مستقل روسی Maxim Karpenko منتشر شد. بازی اجازه می دهد تا از عناصر مختلف برای ایجاد، تغییر و نابودی دنیای مجازی استفاده کنید. کارپنکو در سال 2011 کار بر روی این بازی را آغاز کرد و در همان سال اولین نمونه اولیه را در فلش منتشر کرد. در سال 2012، او آن را در Newgrounds منتشر کرد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی بدون نیاز به نصب منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده مهیا گردیده و در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران گرامی بتوانید آن را از طریق لینک مستقیم دانلود زیر با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی اجراء و تجربه نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی