logo.gamebato
KING ARTHUR: KNIGHT’S TALE افسانه شاه آرتور, در این بازی سبک نقش آفرینی, شما کنترل سر موردرد را عهده دار هستید و شاه آرتور و
امتیاز:
3.9/5
KING ARTHUR: KNIGHT’S TALE افسانه شاه آرتور, در این بازی سبک نقش آفرینی, شما کنترل سر موردرد را عهده دار هستید و شاه آرتور و شما هر دو کشته شده

بازی KING ARTHUR: KNIGHT’S TALE در ژانر نقش آفرینی و تا حدودی استراتژی می باشد که شرکت Neocore Games این بازی را توسعه داده و در سال 2022 برای ویندوز منتشر کرده است. حال و هوای قرون وسطی همیشه در فیلم و گیم جذاب و پرطرفدار است. این بازی هم در همین دوران جریان دارد و قرار است شما را کاملا درگیر کرده و به دنبال خود بکشد.

KING ARTHUR KNIGHTS TALE.banner2

داستان بازی روایت یک اسطوره به نام شاه آرتور می باشد. شما نقش سر موردرد را بر عهده دارید و باید کنترل آن را بر عهده بگیرید. شما شاه آرتور را از بین برده اید و الان در وسط معرکه قرار گرفته اید, شاه آرتور و شما هر دور کشته شده اید و اکنون بار دیگر با جادو به زندگی بازگشته اید و باید به مبارزه ادامه دهید. شما در سرزمین های ناشناخته باید به جستجو بپردازید و دشمنان را پیدا کنید, آنها در جنگل ها و قلعه های مخفی شده اند و هر لحظه منتظر آسیب رساندن به شما هستند. وظیفه شما این است که قهرمانان خود را در میدان نبرد کنترل و مدیریت کنید. شوالیه های قدرتمند خود را جمع کرده و آنها را رهسپار ماموریت های بزرگ کنید.

در بازی نقش آفرینی افسانه ی شاه آرتور باید از بین بیش از 30 قهرمان از 5 کلاس مختلف انتخاب کنید، صدها مهارت و سلاح ها و مبارزات طاقت فرسا را ترکیب کنید، با یک سیستم رزمی کاملاً جذاب و تاکتیک های جنگی نوین دشمنان خود را کنار بزنید. از پوشش در برابر کمانداران استفاده کنید تا زخمی نشوید، و بتوانید روی زمین مخفی شوید. از تله استفاده کنید تا بتوانید حریفان خود را شکست دهید. یک قدم اشتباه در ادامه مسیر به کشته شده و یا زخمی شدن قهرمانان شما منجر می شود پس حتما به دشمنان خود توجه داشته باشید.

KING ARTHUR KNIGHTS TALE.banner1

در طول ماموریت‌ های شوالیه‌ ای خود انتخاب‌ های اخلاقی سختی خواهید داشت. اخلاق خود را بر روی یک نمودار دقیق بین چهار محور مدیریت کنید: مسیحیت، ایمان قدیمی، استبداد و عدالت. قهرمانان، مهارت ها و ارتقاء های جدید را بر اساس انتخاب های اخلاقی خود باز کنید. پس از اتمام داستان، محتوای جدید آخر بازی را باز کنید و مبارزات و مواجهه با چالش های سخت جدید از جمله مبارزه با بالور، خدای هیولا پادشاه فوموریان را از دست ندهید. اگر علاقمند به این سبک از بازی هستید تیم گیمباتو به شما پیشنهاد می کند این بازی را به صورت رایگان و بدون نیاز به کرک از همین جا دانلود کرده و از این بازی نهایت لذت را ببرید.

KING ARTHUR KNIGHTS TALE.banner3

ویژگی های بازی KING ARTHUR: KNIGHT’S TALE :

_ صداگذاری فوق العاده
_ بیش از 50 ساعت گیم پلی مهیج
_ مراحل جذاب و نفس گیر
_ گرافیک عالی

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی