logo.gamebato
Hearts of Iron IV بازیکنان را به چالش می کشد تا با درگیری وحشیانه جنگ جهانی دوم در یک بازی استراتژیک چند وجهی روبرو شوند، جایی که تاریخ را می توان به طور کامل احیا کرد یا از منظر یک ابرقدرت جهانی که تلاش می کند جهان را تغییر دهد، یا یک کشور کوچک که به سادگی برای زنده ماندن تلاش می کند.
امتیاز:
3.9/5
Hearts of Iron IV بازیکنان را به چالش می کشد تا با درگیری وحشیانه جنگ جهانی دوم در یک بازی استراتژیک چند وجهی روبرو شوند، جایی که تاریخ را می توان به طور کامل احیا کرد یا از منظر یک ابرقدرت جهانی که تلاش می کند جهان را تغییر دهد، یا یک کشور کوچک که به سادگی برای زنده ماندن تلاش می کند.

دانلود بازی Hearts of Iron IV برای پی سی | گیمباتو

Hearts of Iron IV یک بازی ویدئویی استراتژیک بزرگ جعبه شنی است که توسط Paradox Interactive در 6 ژوئن 2016 منتشر شده است. بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا در دوران جنگ جهانی دوم تصمیمات سیاسی و نظامی بگیرند و انجام دهند. Hearts of Iron IV یک بازی جنگی استراتژیک بزرگ است که در درجه اول حول محور جنگ جهانی دوم می چرخد. بازیکن ممکن است مانند هر کشور دیگری در جهان در تاریخ شروع سال 1936 یا 1939 به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کند، اگرچه این بازی برای فراتر از سال 1949 طراحی نشده است. ارتش یک کشور بین نیروهای دریایی، نیروهای هوایی و نیروی زمینی تقسیم می شود. برای نیروهای زمینی، بازیکن می‌تواند بخش‌های متشکل از انواع مختلف پیاده نظام، تانک‌ها و سایر واحدها را آموزش، سفارشی‌سازی و فرماندهی کند.

دانلود بازی Hearts of Iron IV برای PC | گیمباتو

این لشکرها برای مبارزه مناسب نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی هستند. نیروی دریایی و نیروی هوایی همچنین به افراد و تجهیزات، از جمله کشتی‌های جنگی و هواپیماهای جنگی واقعی که در جنگ استفاده می‌شوند، نیاز دارند. تجهیزات توسط کارخانه های نظامی تولید می شوند، در حالی که کشتی ها توسط اسکله ها ساخته می شوند. این کارخانه‌ها و اسکله‌های نظامی، به نوبه خود توسط کارخانه‌های غیرنظامی ساخته می‌شوند، که ساختمان‌های مختلفی را نیز می‌سازند، کالاهای مصرفی را برای جمعیت غیرنظامی تولید می‌کنند و بر تجارت با سایر کشورها نیز نظارت می‌کنند. بیشتر کشورها در ابتدا مجبور می شوند تعداد قابل توجهی از کارخانه های غیرنظامی خود را به تولید کالاهای مصرفی اختصاص دهند، اما با بسیج فزاینده ملت، کارخانه های بیشتری برای اهداف دیگر آزاد خواهند شد. 

دانلود بازی Hearts of Iron IV برای کامپیوتر | گیمباتو

Hearts of Iron IV که با نام HOI4 نیز شناخته می شود، یک بازی کامپیوتری جنگی استراتژیک است که توسط استودیوی توسعه Paradox توسعه یافته و توسط Paradox Interactive در 6 ژوئن 2016 در سراسر جهان منتشر شده است. این دنباله Hearts of Iron III در سال 2009 و چهارمین قسمت اصلی از مجموعه Hearts of Iron است. مانند بازی های قبلی این سری، Hearts of Iron IV یک بازی جنگی استراتژیک بزرگ است که بر جنگ جهانی دوم تمرکز دارد. بازیکن ممکن است در سال 1936 یا 1939 کنترل هر کشوری در جهان را در دست بگیرد و آنها را به پیروزی یا شکست در برابر سایر کشورها برساند. تا می 2018، این بازی در مجموع یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته بود. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی به همراه 38 عدد از DLC های آن (تمامی DLCها!) را که اکنون در مجموع بیش از 300 دلار برچسب قیمتی بر روی خود دارند ، می توانید به صورت یکجا از طریق لینک های مستقیم زیر با بالاترین سرعت و کاملاً رایگان از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و پس از  نصبی آسانی حتی به صورت Multiplayer نیز آن را اجرا نمائید و با دوستان خود نیز بازی کنید !

نسخه Field Marshal Edition – v1.12.12 – P2P
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.71GB Download
نسخه v1.12.8.fc54 + 38 DLC + Multiplayer Crack – Pioneer
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.73GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده به افراد بالاتر از 7 اسل.

دارای میانگین نمرات 83 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i5 2500K | AMD® Ryzen 3 2200G Intel® Core™ i5 750 | AMD® FX 4300 CPU
Nvidia® GeForce™ GTX 570 (1.28GB) | AMD® Radeon™ HD 7970 (3GB) | Intel Iris Xe G7 (Tiger Lake) Nvidia® GeForce™ GTX 470 (1.28GB) | AMD® HD 5850 (1GB) | Intel Iris Xe G7 (Tiger Lake) | AMD® Radeon™ RX Vega 11 | Steam Deck VGA
6GB 4GB RAM
3.5GB 2GB HDD
Windows® 10 Home 64 bit Windows® 7 64 Bit | Windows® 8.1 64 Bit | Windows® 10 Home 64 Bit OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی