دشمنان را با سرعت و دقت در نمایش خون و انفجاری بی‌نظیر بکشید. به صورت انفرادی یا با دیگران بازی کنید، در چند ثانیه تصمیم
دشمنان را با سرعت و دقت در نمایش خون و انفجاری بی‌نظیر بکشید. به صورت انفرادی یا با دیگران بازی کنید، در چند ثانیه تصمیم بگیرید، از گلوله فرار کنید،

دانلود بازی God's Trigger برای PC | گیمباتو

در توصیف God’s Trigger یا به فارسی ماشه ی خدا آمده ، هنگامی که یک فرشته و یک شیطان با هم متحد می شوند تا راه خود را به بهشت برسانند و آخرالزمان را متوقف کنند، گلوله ها پرواز می کنند و خون ها ریخته می شود… این بازی را به صورت انفرادی یا به همراه یک دوست بازی کنید و در عرض چند ثانیه از اتاق عبور کنید و دشمنان را با سطلی از سلاح، توانایی های ویژه و گزینه های درگیری از فاصله ی نزدیک در نمایشی از خون و انفجار بکشید!

Gods.Trigger.banner2

دشمنان را به گرافیکی ترین شکل ممکن بکشید!
در چند ثانیه تصمیم بگیرید، از گلوله طفره بروید و خشونت را در یک حمام خون بسیار شیک و سریع اعمال کنید. هر شخصیت قدرت منحصر به فرد خود را به ارمغان می آورد. با گنجینه ای از سلاح ها و توانایی های ویژه قابل تنظیم، می توانید دشمنان خود را به هر شکلی که دوست دارید نابود کنید. 

دو قهرمان که با هم کار می کنند، دشمنان را دو برابر سریعتر می کشند!

آزادانه بین هری و جودی، فرشته و دیو، در هر لحظه در حالت انفرادی جابجا شوید، یا دوستی را بیابید و برای خونریزی بیشتر با هم در حالت تعاملی، همکاری کنید!

دانلود بازی God's Trigger برای PC | گیمباتو

ماشه ی خدا یا به انگلیسی God’s Trigger یک بازی کامپیوتری اکشن روگلایک (سرکشانه) است که از منظر بالا به پائین جریان می یابد. این بازی توسط تیم لهستانی One More Level توسعه یافته ، و توسط کمپانی خوشنام Techland Publishing به صورت جهانی در تاریخ هجدهم آوریل سال 2019 منتشر گردیده است. این بازی یک بازی تیراندازی محض است و دو قهرمان اصلی آن هر دو قابل بازی کردن چه به صورت تکنفره و چه به صورت تعاملی با صفحه نمایش مشترک می باشند. بازیکنانی که این بازی را تجربه کرده اند در وصف آن گفته اند:”بازی سریع است و نیاز به مهارت دارد. این بازی بسیار سرگرم کننده است، تنها گلایه از آن کوتاهی مدت بازی می باشد”. به روز ترین نسخه ی کامل منتشر شده توسط وبسایت GOG این بازی هم اکنون از طریق لینک های زیر قابل دسترسی است و شما عزیزان می توانید آن را با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و به آسانی آن را روی کامپیوتر های شخصی خود نصب کنید.

Gods.Trigger.Banner4 GIF

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی