Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک بازی فوتبالی بر اساس سری کلاسیک مانگا است. این داستان موفقیت‌های ورزشی سوباسا اوزورا را به تصویر می‌کشد
Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک بازی فوتبالی بر اساس سری کلاسیک مانگا است. این داستان موفقیت‌های ورزشی سوباسا اوزورا را به تصویر می‌کشد که عشق خود را به

دانلود بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions برای PC | گیمباتو

Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک بازی فوتبالی آرکید است که با اکشن‌های هیجان‌انگیز و تصاویر برتر، ظاهری تازه به بازی های کامپیوتری ژانر ورزش و به خصوص فوتبال می‌آورد. دنیای فوتبال و انیمه در بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions که بر اساس سری معروف Captain Tsubasa ساخته شده است، به هم می رسند. این بازی به شرح کارهای ورزشی Tsubasa Ozora می‌پردازد که عشق خود را به بازی نشان می‌دهد و در رده‌های مختلف لیگ‌های فوتبال پیشرفت می‌کند. Captain Tsubasa: Rise of New Champions بازیکنان را در یک بازی اکشن فوتبال غوطه ور می کند که دارای گیم پلی مهیج، برترین شوت ها و گیم پلی قابل دسترس و آسان است.

دانلود بک آپ بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions برای کامپیوتر  | گیمباتو

Captain Tsubasa: Rise of New Champions شامل حالت های چند نفره آفلاین و آنلاین است و حالت داستانی تک نفره به دو حالت فرعی تقسیم می شود: Episode Tsubasa که به بازیکنان امکان می دهد خط داستانی اصلی را تجربه کنند و Episode New Hero که به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت و سطح داستان خود را به شکلی شبیه به حالت حرفه ای بازیکن سری فیفا (FIFA) یا حالت تبدیل شدن به افسانه در بازی Pro Evolution Soccer بسازند. در حالت New Hero، بازیکنان می توانند قبل از بازی در Junior Youth World Challenge، یک تورنمنت بین المللی U-56، نماینده مدرسه راهنمایی Nankatsu، مدرسه راهنمایی Furano، Toho Academy، Musashi Middle School، Otomo Middle School یا Hanawa School باشند.

دانلود بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions برای کامپیوتر | گیمباتو

Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک بازی ویدئویی ورزشی فوتبال است که توسط Tamsoft توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در آگوست 2020 منتشر گردیده است. این بازی بر اساس سری انیمه 2018 Captain Tsubasa ساخته شده است. آخرین به روز رسانی منتشر شده از سوی شرکت توسعه دهنده یعنی نسخه ی کامل Deluxe Edition – v1.46.1 هم اکنون از طریق لینک های دانلود مستقیم پایین همین صفحه به صورت فوق فشرده سازی شده در دسترس شما مشتاقان این بازی قرار می گیرد و شما عزیزان می توانید آن را به همراه تمامی 22 محتوای الحاقی دانلود کردنی آن با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دریافت کرده ، از حالت فشرده شده استخراج نمائید ، و پس از نصب آسان و بدون نیاز به کرک آن به انجام و تجربه ی آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی