Yakuza 0 در دسامبر 1988، دو شخصیت غیر مشابه از دنیای یاکوزا، کازوما کیریو از منطقه کانتو و گورو ماجیما از منطقه کانسای، ناگهان خود
Yakuza 0 در دسامبر 1988، دو شخصیت غیر مشابه از دنیای یاکوزا، کازوما کیریو از منطقه کانتو و گورو ماجیما از منطقه کانسای، ناگهان خود را درگیر حوادث وحشتناک اختلاف

دانلود بازی Yakuza 0 برای کامپیوتر | گیمباتو

Yakuza 0 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در یک محیط جهان باز و از منظر سوم شخص بازی می شود. این بازی از دسامبر 1988 تا ژانویه 1989 در Kamurochō و Sotenbori اتفاق می‌افتد که به ترتیب در مناطق کابوکیچوی توکیو و دوتونبوری اوزاکا به صورت تخیلی ساخته شده‌اند. بازیکن، قهرمان سری بازی های یاکوزا، کازوما کیریو و شخصیت تکرارشونده گورو ماجیما را کنترل می‌کند، که به طور متناوب بین این دو در نقاط از پیش تعیین شده در طول داستان حرکت می‌کنند. Kiryu و Majima همچنین مشاغل جانبی دارند که در طول بازی برای کسب درآمد آنها را اداره می کنند: Kiryu در املاک و مستغلات در Kamurocho سرمایه گذاری می کند، در حالی که Majima یک کلوپ را در Sotenbori اداره می کند.

دانلود بازی Yakuza 0 برای PC | گیمباتو

سری افسانه ای ژاپنی SEGA بالاخره برای رایانه شخصی عرضه شد. در توکیو و اوزاکا به عنوان یاکوزای جوان کیریو و ماجیما مثل جهنم بجنگید. با تجربه‌ای که برخلاف هر چیز دیگری در بازی‌های ویدیویی است، با نرخ فریم بدون محدودیت و رزولوشن 4K، به تماشای زندگی دهه 1980 در ژاپن بنشینید. افسانه ای متولد می شود. زرق و برق و انحطاط افسارگسیخته دهه 80 در Yakuza 0 بازگشته است و در انتظار شماست !

دانلود بازی Yakuza 0 برای پی سی | گیمباتو

Yakuza 0 یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Ryu Ga Gotoku ساخته و توسط سگا منتشر شده است. این ششمین ورودی اصلی در سری  بازی های یاکوزا و پیش درآمدی برای بازی اصلی است. این بازی در تاریخ 1 آگوست 2018 برای کامپیوتر های شخصی دارای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. داستان در اواخر سال 1988 در دوران حباب ژاپن و هفده سال قبل از وقایع بازی اول اتفاق می افتد، داستان کازوما کیریو و گورو ماجیما را دنبال می کند که درگیر درگیری بین جناح های مختلف یاکوزا برای کنترل یک قطعه زمین معروف به “زمین خالی” را روایت می کند. این بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد و تا حد زیادی مسئول افزایش محبوبیت و فروش این فرنچایز در غرب است، اتفاقاتی که پیش از دیگر بازی های منشتر شده از این سری تا پیش از انتشار این بازی مبهم تلقی می شدند. Yakuza 0 با بازسازی بازی اصلی به نام Yakuza Kiwami، قسمت بعدی (از نظر خط زمانی) این سری، ادامه پیدا می کند. کامل ترین و به روز ترین نسخه های کرک شده ی موجود از این بازی نقش آفرینی ژاپنی را می توانید با استفاده از لینک های روی همین صفحه از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده ، نصب کنید و از اجرای آن ساعت های سرگرم کننده ای را بگذرانید.

Yakuza.0.Logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی