Crysis یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Crytek توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز در نوامبر 2007 منتشر شد
Crysis یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Crytek توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز در نوامبر 2007 منتشر شد و اولین بازی از سری

این بازی در آینده ای ساخته شده است که در آن یک سازه عظیم و باستانی ساخته شده توسط بیگانگان کشف شده است که در داخل یک کوه در جزایر خیالی Lingshan، در نزدیکی ساحل شرق فیلیپین مدفون شده است. در کمپین تک نفره، بازیکن نقش سرباز نیروی دلتای ارتش ایالات متحده، جیک دان را برعهده می‌گیرد که در بازی توسط علامت تماس خود، Nomad، صدا زده می‌شود. Nomad به سلاح‌ها و تجهیزات آینده‌نگر مختلفی مسلح شده است، که مهم‌ترین آن‌ها یک “نانو لباس” است که از مفهوم واقعی نظامی Future Force Warrior الهام گرفته شده است. در بازی Crysis، بازیکن با دشمنان کره شمالی و فرازمینی در محیط های مختلف در جزیره و اطراف آن مبارزه می کند.

دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر

نسخه ریمستر شده بازی با عنوان Crysis Remastered برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در سال 2021 منتشر و همچنین به عنوان بخشی از مجموعه Crysis Remastered Trilogy عرضه شد. تیراندازی اول شخص کلاسیک از Crytek با گیم پلی پر اکشن، دنیای Sandbox و نبردهای حماسی هیجان انگیزی که برای اولین بار دوست داشتید بازگشته است – اکنون با گرافیک بازسازی شده بهینه شده برای نسل جدید سخت افزارها.

دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر

چیزی که به عنوان یک ماموریت نجات ساده آغاز می شود، به میدان نبرد یک جنگ جدید تبدیل می شود، زیرا مهاجمان بیگانه بر فراز زنجیره جزیره Lingshan ازدحام می کنند. با مسلح شدن به یک Nanosuit قدرتمند، بازیکنان می‌توانند برای تعقیب گشت‌های دشمن نامرئی شوند یا قدرت خود را برای مقاومت افزایش دهند. سرعت، قدرت، زره و پوشش Nanosuit به راه حل های خلاقانه برای هر نوع مبارزه اجازه می دهد، در حالی که زرادخانه عظیمی از سلاح های ماژولار کنترل بی سابقه ای را بر سبک بازی فراهم می کند. این شاهکار کلاسیک مهندسین Crytek را می توانید از لینک های زیر به صورت کامل و فشرده سازی شده از وبسایت گیمباتو دانلود ، نصب و اجرا کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی