logo.gamebato
این بازی که رکورد دار بازی های آنلاین در سطح تیراندازی می باشد و در آن گیمر با ماشین و یا پیاده به جنگ می پردازد و دارای سه جناح مختلف است ک هر کدام برای تصرف این سیاره دست به جنگ های بزرگی می زنند. داستان بازی به سیصد سال بعد از کشف سیاره Auraxis برمی گردد. زمانی که زمین بر اثر جنگ بین ابرقدرت ها نابود شد. و تمام سرزمین های جهان به زیر یک پرچم بنام Terran Republic رفتند. یک کرم چاله ایی عجیب بوجود آمد و رییس جمهور Terran Republic تعدادی کاوشگر را برای بررسی ماجرا به اطراف ماه فرستاد.
امتیاز:
3.9/5
این بازی که رکورد دار بازی های آنلاین در سطح تیراندازی می باشد و در آن گیمر با ماشین و یا پیاده به جنگ می پردازد و دارای سه جناح مختلف است ک هر کدام برای تصرف این سیاره دست به جنگ های بزرگی می زنند. داستان بازی به سیصد سال بعد از کشف سیاره Auraxis برمی گردد. زمانی که زمین بر اثر جنگ بین ابرقدرت ها نابود شد. و تمام سرزمین های جهان به زیر یک پرچم بنام Terran Republic رفتند. یک کرم چاله ایی عجیب بوجود آمد و رییس جمهور Terran Republic تعدادی کاوشگر را برای بررسی ماجرا به اطراف ماه فرستاد.

دانلود بازی PlanetSide 2 برای کامپیوتر

بازی PlanetSide 2 که توسط Daybreak Game Company طراحی شده و عرضه شده است یک بازی اکشن کامپیوتر و اول شخص است که در واقع نسخه دوم بازی PlanetSide می باشد که در سال 2012 و با موتور گرافیک قدرتمند و جدیدی ساخته شده است. این بازی که رکورد دار بازی های آنلاین در سطح تیراندازی می باشد و در آن گیمر با ماشین و یا پیاده به جنگ می پردازد و دارای سه جناح مختلف است ک هر کدام برای تصرف این سیاره دست به جنگ های بزرگی می زنند. داستان بازی به سیصد سال بعد از کشف سیاره Auraxis برمی گردد. زمانی که زمین بر اثر جنگ بین ابرقدرت ها نابود شد. و تمام سرزمین های جهان به زیر یک پرچم بنام Terran Republic رفتند. یک کرم چاله ایی عجیب بوجود آمد و رییس جمهور Terran Republic تعدادی کاوشگر را برای بررسی ماجرا به اطراف ماه فرستاد.

دانلود بازی PlanetSide 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

این کاوشگران در اطراف ماه نشانه هایی از وجود موجودات بیگانه پیدا کردند و این دلیلی برای ارسال کاوشگرهای بیشتر شد. پس از ارسال سفینه های زیاد به کرم چاله، منع رفت و امد اعلام شد و در همان زمان یک رای گیری برای اقداماتی در مورد این کرم چاله برگزار شد. پس از رای گیری یک بمب تروریستی باعث نابودی یک سفینه می شود و در این حادثه تمام افرادی که در سفینه بودند از جمله رییس جمهور Terran Republic کشته می شوند. و از آن پس منع رفت و امد عادی و حکومت نظلامی اعلام می شود. زمانی که سیاره Auraxis  کشف شد یعنی 175 سال بعد جنگ میان Terran Republic و New Conglomerate خاتمه یافت. و گروهی که خود را Vanu Sovereignty می نامیدند وارد این درگیری شدند.

دانلود بازی PlanetSide 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بد نیست نگاهی هم به جناح های مختلف این بازی اول شخص بیندازیم. اولین جناح Terran Republic است که یک حکومت استبدادی است که از خشوت برای کنترل مردم استفاده می کند. و با وجود همه سرکوب ها و دیکتاتوری هایی که دارد تنها امید برقراری نظم در Auraxis است. دومین جناح New Conglomerate است که این حکومت از سربازان خود به عنوان مبارزان ازادی یاد می کند و در واقع مخالف Auraxis  و Terran Republic می باشد. رسیدن به آزادی به هر قیمتی از ویژگی های بارز این گروه می باشد. جناح بعدی Vanu Sovereignty است که بر این باور است که بشر تنها به وسیله قدرت مرموز و توانایی های باستانی است که می تواند به پیشرفت واقعی برسد.

دانلود بازی PlanetSide 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

این جناح حیله گر دارای فن آوری بیگانه و قدرتمند در میدان نبرد است و هدف آنها در واقع کشف آثار باستانی در Auraxis است. در سری اول این بازی تیراندازی کامپیوتر شاهد جنگ هایی برای کنترل قلمرو در محیطی Open world  و دارای جنگ های بزرگ تا سقف 2000 بازیکن با پای پیاده بودیم ولی در سری دوم  این بازی در سرزمین های بزرگتر و پیچیده تر از قسمت اول بازی می باشد. از عناصر شوتر اول شخص این بازی می توان به راه رفتن با دو سرعت و زره قابل تجدید آن اشاره کرد. از بین بردن دشمن در این بازی به مهارت خود بازیکن بستگی دارد و هم چنین بازی دارای چرخه شب و روز می باشد که این قابلیت به این معنی است که جنگ ها در زمان های مختلف شبانه روز رخ می دهد.

دانلود بازی PlanetSide 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی PlanetSide 2  دارای 6 کلاس مختلف می باشد که این کلاس ها قابل تغییر می باشد و می توانید در هر زمان نوع کاراکتر خود را تغییر دهید. در این بازی 11 وسیله نقلیه وجود دارد که از میان آنها می توان به NS (Nanite Systems یک وسیله نقلیه که توسط همه سربازان استفاده می شود، ES (Empire Specific وسیله نقلیه هوایی و زرهی و …. اشاره کرد. این بازی نسبت به نسخه قبلی که در سال 2003 منتشر شد از قابلیت بالاتری برخوردار است و بیشترین گیمرها را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید که این بازی توانسته نام خود را در کتاب گینس ثبت کند. در ادامه برای دانلود رایگان این بازی با گیمباتو همراه باشید.

نسخه Steam backup (May 9th, 2022)
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 1.82GB Download

فایل های بک آپ را در مسیر هماهنگ با استیم قرار دهید سپس از طریق استیم اقدام به به روز رسانی و نهایی سازی داده های خود کنید.

______________________________

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

بهترین بازی سال 2012 از دیدگاه مجموعه GameSpot.

دارای میانگین امتیاز 84 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5 6600K or higher / AMD Ryzen 5 1600 or higher Core i5-4460 or better CPU
Nvidia GeForce 960 or higher / AMD R9 280X or higher Nvidia GeForce GTX 480 or better VGA
8GB 6GB RAM
20GB 20GB HHD
64Bit Windows 7 or later 64Bit Windows 7 or later OS
DirectX 11.0 DirectX 11.0 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی