logo.gamebato
 Artifact یک بازی کارتی است که در آن هر میز شامل 40 کارت و 5 قهرمان است که به سه دسته معمولی، غیر معمولی و نادر تقسیم می شوند. هر یک از این کارتها در یکی از دسته های رنگی قرمز، سبز، مشکی و آبی دسته بندی می شوند. در تمام بازی Artifact شما هستید و یک میز و حریفانتان که باید هر چه در چنته دارید بیرون بریزید تا بتوانید برنده بازی باشد. 
امتیاز:
3.9/5
 Artifact یک بازی کارتی است که در آن هر میز شامل 40 کارت و 5 قهرمان است که به سه دسته معمولی، غیر معمولی و نادر تقسیم می شوند. هر یک از این کارتها در یکی از دسته های رنگی قرمز، سبز، مشکی و آبی دسته بندی می شوند. در تمام بازی Artifact شما هستید و یک میز و حریفانتان که باید هر چه در چنته دارید بیرون بریزید تا بتوانید برنده بازی باشد. 

 دانلود بازی Artifact برای کامپیوتر – بازی آرتی فکت

Artifact یک بازی استراتژیک است که توسط استودیو Valve توسعه یافته و در سال 2018 منتشر شده است. این بازی یک بازی کارتی است که در آن هر میز شامل 40 کارت و 5 قهرمان است که به سه دسته معمولی، غیر معمولی و نادر تقسیم می شوند. هر یک از این کارتها در یکی از دسته های رنگی قرمز، سبز، مشکی و آبی دسته بندی می شوند. در تمام بازی Artifact شما هستید و یک میز و حریفانتان که باید هر چه در چنته دارید بیرون بریزید تا بتوانید برنده بازی باشد.

Artifact.banner1

پنج دسته بندی کارتهای این بازی کامپیوتر شامل کارتهای قهرمان، کارتهای سربازان، کارتهای جادویی، کارتهای ارتقا و کارتهای آیتم می شود. کارت قهرمان مهم ترین کارت در این بازی است و هر یک از میزها می تواند 5 عدد از این کارتها را در خود جای دهد. در طول بازی به کارتهایی دسترسی دارید که آیتم هایی را ارائه می دهند که یکبار مصرف هستند. و برخی آیتم ها علاوه بر افزایش قدرت و سلامتی  قابلیت هایی مانند تغییر هدف به بازیکن ارائه می دهد.

کارتهای دیگر در سطحی پایین تر از کارت قهرمان قرار دارند ولی تاثیر گذاری خود را دارا می باشند. سربازان معمولا دارای دو قابلیت هستند. یا قابلیت خاصی ندارند و یا دارای توانایی خاصی هستند که در بخش هایی از مبارزه شما را یاری می کنند. برخی کارتها بر روی تمام دشمنان تاثیر گذارند و برخی روی کارتهایی که در دست دارید موثرند که به آنها کارتهای لحظه حیاتی می گویند و به کمک آنها می توانید نتیجه بازی را عوض کنید و یا مانع از بین رفتن برج هایتان شوید.

Artifact.banner2

دسته اخر کارتهایی که در این بازی استراتژیک کامپیوتر روی میز استفاده می شوند کارتهایی هستند که مربوط به ارتقای مختلف برج ها می باشند. اگر بتوانید از این کارتها بخوبی استفاده کنید، می توان گفت که برای خودتان صاحب سبک شده ایید. در کنار دسته بندی کارتها، هر کارت برای خود یک رنگ از بین رنگ های قرمز، ابی، مشکی و سبز دارد. کارتهای آبی رنگ بیشتر بر روی وارد کردن آسیب قبل از مبارزات و بیشتر کردن کارتهای بازیکنان تمرکز دارد. کارتهای مشکی بر روی ارتقای برج ها و تخریب ساختمان ها تمرکز دارند.

کارتهای سبز را می توان یک کارت یکسان دانست که از تکه های مختلفی تشکیل شده است. کارتهای سبز رنگ توانایی تاثیر گذاری روی کارتهای دیگر را دارند و می توانند ویژگی چند کارت دیگر را افزایش دهند. کارتهای سرخ رنگ تنها بر روی امتیازات فردی تمرکز دارند و این کارتها معمولا در ابتدای بازی به راحتی اجازه کشته شدن دارند.

Artifact.banner3

گرافیک این بازی در حد معمولی است اما از نظر صداگذاری و موسیقی در سطح بالاتری قرار دارد. صداگذاری و دیالوگ شخصیت های این بازی بسیار دلنشین و جذاب است که باعث شده بازی از حالت یکنواختی و سکوت خارج شود. از ان گذشته گیم پلی سرگرم کننده و چالش برانگیز ان را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت. در این بازی کسی که بتواند دو برج حریف را از بین ببرد برنده بازی خواهد شد. قسمت اصلی این بازی نبردهای تن به تن میان شما و حریفتان است. اگر به دنبال یک بازی عالی کارتی پر تنش و یک تجربه هیجان انگیز جدید هستید، این بازی انتخاب خوبی برای شماست که می توانید آن را از گیمباتو دانلود کنید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای زیر 7 سال مناسب نمی باشد.

نمره ی 76 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5, 2.4 Ghz or better CPU
Integrated HD Graphics 520 w/128 MB or better VGA
4GB RAM
7GB HHD
Windows 7 / 8 / 10 64Bit OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی