معرفی بهترین بازی های انحصاری آینده PS5

معرفی بهترین بازی های انحصاری آینده PS5

انحصاری های پلی استیشن به تنهایی دلیل فروش PS5 و رکوردشکنی بوده و کنسول های سری ایکس باکس را پشت سر گذاشته است. سال به سال، پلی‌ استیشن بهترین بازی‌ اول شخص را برای بازیکنان عرضه می‌ کند تا در آن غوطه‌ ور شوند، و لذت ببرند. تعدادی از انحصاری‌ های PS5 وجود دارد که ما برای آنها هیجان‌ زده هستیم. در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین نسخه های انحصاری PS5 آینده لیست شده است که باید حتما آنها را تجربه کنید.

بهترین انحصاری های آینده PS5

5. Marvel’s Spider-Man 3

Marvel’s Spider-Man 3

Marvel’s Spider-Man 3 در حال توسعه است و تاریخ انتشار آن در سال 2027 در نظر گرفته شده است. Spider-Man 3 یک بازی اکشن و ماجراجویی محصول سال 2007 است که بر اساس فیلمی به همین نام در سال 2007 ساخته شده است. این بازی دنباله ای بر مرد عنکبوتی 2 محصول 2004 است که خود بر اساس فیلمی به همین نام در سال 2004 ساخته شده است.

این بازی شبیه به دو عنوان قبلی مرد عنکبوتی Treyarch، یعنی Spider-Man 2 و Ultimate Spider-Man، بازی می‌ کند و یک طراحی جهان باز را در خود جای داده است که به بازیکنان اجازه می‌ دهد تا در هنگام تکمیل نشدن ماموریت‌ ها برای پیشبرد روایت، آزادانه یک نمایش ساختگی از منهتن را کشف کنند.

اگرچه، اگر صادقانه بگویم، همه قبلاً از زمان Marvel’s Spider-Man 2 این اتفاق را دیده‌ اند که در کمتر از 3 ماه بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است. نمی‌ توانیم به طور قطعی بگوییم که آیا Spider-Man 3 روی PS5 خواهد بود یا خیر، با این حال، نسل بعدی کنسول‌ ها نباید قبل از سال 2028 وارد بازار شوند، بنابراین شانس زیادی وجود دارد.

4. Stellar Blade

Stellar Blade

Stellar Blade یک بازی ماجراجویی اکشن پلی استیشن 5 است که توسط توسعه دهنده کره جنوبی Shift Up ساخته شده است. تریلر داستانی Stellar Blade در سال 2022 بیش از حد کافی بود که تبلیغات قابل توجهی را برای آن برانگیخت.

بازیکنان کنترل قهرمان داستان، ایو، را به دست می گیرند، زیرا او مأموریتی را برای نجات بشریت از یک جنگ بی امان علیه موجودات هیولا در آینده ای دور آغاز می کند. در طول سفر، ایو با تیم او و سایر بازماندگان همراه می شود که برای بازپس گیری زمین مبارزه می کنند.

به طور خاص، طرفداران Devil May Cry و Bayonetta در اینجا مورد استقبال قرار گرفته اند. مبارزات هک اند اسلش Stellar Blade شباهت عجیبی به هر دو فرنچایز دارد، اگرچه محتوای اصلی به ترکیب اضافه شده است که تقریباً هر دارنده PS5 با توجه به این فرصت می‌ خواهد آن را تجربه کند.

3. Phantom Blade Zero

Phantom Blade Zero

اگر نکته قابل توجهی از ویترین پلی استیشن 2023 بیرون آمد، Phantom Blade Zero بود. توسعه دهنده چینی S-GAME در حال ساخت چیزی است که شاید بهترین بازی اکشن PS5 آینده باشد.

تریلر اعلامی Phantom Blade Zero نبردهای سریع هنرهای رزمی، زیبایی‌ شناسی تاریک شبیه Bloodborne و داستانی امیدوارکننده را ارائه می‌ دهد که با این فرض که قهرمان داستان تنها 66 روز از زندگی خود باقی مانده است و باید کسی را که او را به قتل متهم کرده است، پیدا کند. 

2. Marvel’s Wolverine

Marvel’s Wolverine

با پشت سر گذاشتن مرد عنکبوتی 2، Insomniac در حال آماده شدن برای انتشار Marvel’s Wolverine است. با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، متاسفانه Insomniac توسط گروه باج افزار Rhysida هک شد و تقریباً تمام فایل های توسعه Wolverine لو رفته است.

این یک ضربه ویرانگر به توسعه ولورین است، اما با توجه به رزومه Insomniac، آنها مطمئنا ما را دوباره غافلگیر خواهند کرد. Wolverine در حال حاضر در تنگنا قرار دارد و صرف نظر از اینکه بالاخره چه زمانی عرضه می‌ شود، یکی از بهترین بازی‌ های انحصاری PS5 خواهد بود که طرفداران پیش‌ بینی می‌ کنند.

1. Death Stranding 2

Death Stranding 2

در سال 2019، کوجیما ژانر «Strand-like» را اختراع کرد و اکنون در حال برنامه‌ ریزی برای تعریف مجدد آن با Death Stranding 2 است. تیزر قسمت دوم مملو از سرنخ‌ هایی بود از آنچه در آینده در انتظار ما است. 

بسیاری از سوالات بی پاسخ وجود دارد و طرفداران نمی توانند منتظر بمانند تا ببینند Kojima Productions قرار است چه چیزی را در Death Stranding 2 به ما ارائه دهد. شاید این بار مبارزات زیادی وجود داشته باشد، نقشه های بزرگتر، و راه های مبتکرانه تر برای پیمایش وجود داشته باشد یا چندین قهرمان. هر اتفاقی که بیفتد Death Stranding 2 مطمئناً یکی از بهترین انحصاری های PS5 آینده است. برای اطلاع از بهترین بازی ها و جدیترین اخبار گیمباتو را دنبال کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی