هر آنچه درباره بازی Marvel’s Blade می دانیم

هر آنچه درباره بازی Marvel’s Blade می دانیم

مارول با استودیوی بازی سازی محبوب Bethesda همکاری می کند تا به طرفداران مارول یک بازی ویدیویی Blade بدهد. اگر با شخصیت کتاب های مصور آشنایی ندارید، بلید یک ابرقهرمان مبارزه با خون آشام در دنیای مارول است. شخصیت معروف کتاب های مصور به دلیل مهارت های مبارزه اش شناخته شده است و او را به فردی عالی برای بازی در یک بازی ویدیویی تبدیل می کند.

در اینجا همه چیزهایی است که در مورد بازی ویدیویی Blade آینده می دانیم.

Marvel’s Blade چه زمانی اکران می شود؟

در حال حاضر، تاریخ انتشار قطعی برای بازی ویدیویی Blade وجود ندارد. درز کرد که یک بازی ویدیویی بدون عنوان از Bethesda در حدود سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد، اما هیچ تاییدی مبنی بر اینکه Marvel’s Blade باشد وجود ندارد.

Marvels Blade 1

با این حال، بسیاری امیدوارند که این بازی زودتر از این منتشر شود، اما با توجه به اینکه تقریباً چیزی در مورد بازی منتشر نشده است، بعید است که شاهد عرضه آن در سال 2025 باشیم. فیلم Blade که بخشی از MCU خواهد بود، قرار است در سال 2025 اکران شود. منطقی است که بازی بعد از فیلم منتشر شود، اما در حال حاضر، هیچ تاییدی در مورد پنجره انتشار آن وجود ندارد.

آیا بازی Marvel’s Blade روی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی قابل بازی خواهد بود؟

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد پلتفرم هایی که بازی Blade جدید قابل بازی خواهد بود وجود ندارد، فرض بر این است که تمامی کنسول های اصلی (پلی استیشن، ایکس باکس و ویندوز) از آن پشتیبانی می کنند. در ابتدا، بسیاری بدبین بودند و فکر می کردند که مایکروسافت آن را انحصاری Xbox خواهد ساخت، زیرا استودیوهای توسعه Bethesda بخشی از استودیو بازی Xbox هستند. این بسیار بعید است، با این حال، و گیمرها باید انتظار داشته باشند که این بازی را روی همه کنسول ها بازی کنند.

Marvel’s Blade

اما آیا برای نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود؟

متأسفانه، احتمال بازی به این بزرگی روی نینتندو سوییچ بسیار کم است. با این حال، این احتمال وجود دارد که این نسخه دیرهنگام روی سوییچ عرضه شود.

آیا Marvel’s Blade بر اساس کمیک ساخته خواهد شد؟

در حالی که بازی ویدیویی جدید Blade لزوما بر اساس فیلم ها ساخته نمی شود، اما همچنان حول محور کمیک ها می چرخد. با توجه به آنچه که تاکنون می دانیم، بازی در پاریس، فرانسه برگزار می شود، جایی که بلید باید از تسخیر خون آشام ها جلوگیری کند.

آیا بازی به فیلم جدید MCU که در سال 2025 اکران می شود پیوند می خورد؟

مطلقاً هیچ ایده ای وجود ندارد. این ایده جالبی خواهد بود، اما بازی هایی که به تنهایی انجام می شوند نیز به خوبی عمل می کنند. کافی است به Spider-Man برای پلی استیشن و موفقیت آن نگاه کنید.

Blade چه امتیازی خواهد داشت؟

در زمان اعلام بازی، گفته شد که این بازی بالغ خواهد بود، یعنی امتیاز M را خواهد داشت. شخصیتی مثل بلید اجازه نمی دهد دشمنانش به راحتی بمیرند. امیدواریم این بازی دارای مقدار مناسبی از بازی اکشن باشد. منظورم این است که به معنای واقعی کلمه داستانی در مورد خون آشام ها است.

Marvel’s Blade

با سقوط گسترده ای که MCU پس از خرید توسط دیزنی داشته است، بسیاری امیدوارند که یک بازی Blade با موضوعات سنگین تر به بازگرداندن عشق آنها به کمیک ها کمک کند.

آیا Blade یک بازی چند نفره خواهد بود؟

Marvel’s Blade قرار است تجربه ای فراگیر از زندگی اریک بروکس (بلید) به گیمرها بدهد. این بازی به عنوان یک بازی نقش آفرینی RPG تک نفره سوم شخص اعلام شد، به این معنی که حالت چند نفره وجود نخواهد داشت. بازی مانند Blade نیازی به حالت چند نفره ندارد. داستان به خودی خود برای جذب بازیکنان کافی خواهد بود. تنها چیزی که می‌ توانیم امیدوار باشیم این است که Bethesda واقعاً این بازی را به‌ رغم شکست‌ های اخیرشان به درستی انجام دهد.

آیا بلید از هیچ یک از بازیگران فیلم استفاده خواهد کرد؟

در حالی که این موضوع توسط استودیو فاش نشده است، بعید به نظر می رسد که Blade از هیچ یک از بازیگران فیلم استفاده کند، چه سه گانه قبلی یا فیلم جدیدی که هنوز اکران نشده است. اکثر بازی‌ های مارول که در گذشته منتشر شده‌ اند، از بازیگرانی جدا از شخصیت‌ هایشان در فیلم‌ ها استفاده می‌ کنند. شاید شاهد بازگشت چند فرد مشهور برای بازی ویدیویی باشیم، اما احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی