10 تا از بهترین بازی های زامبی محور در سال 2024

10 تا از بهترین بازی های سبک زامبی در سال 2024

میلیون ها گیمر در سراسر جهان عاشق یک بازی زامبی خوب هستند. آن‌ ها برخی از بهترین نمونه‌ های آزادی، خشونت و بقا را در هر ژانر بازی نشان می‌ دهند، و علیرغم اینکه ترسناک هستند، چیزی بسیار هیجان انگیز در مورد داستان پایان جهان در این بازی ها وجود دارد. برای پاسخ به تقاضا برای این عناوین، ما لیستی از بهترین بازی های زامبی را برای بازی در سال 2024 جمع آوری کرده ایم. ما 10 بهترین بازی زامبی را که می‌توانید در حال حاضر در ترکیبی از پلتفرم‌ ها بازی کنید، انتخاب کرده‌ ایم، بنابراین با گیمباتو همراه باشید.

بهترین بازی های زامبی که می توانید همین الان بازی کنید

1. Dying Light (And Dying Light 2)

Dying Light

Dying Light یکی از بزرگترین بازی‌ های زامبی جهان باز است که تا به حال ساخته شده است که در سال 2015 به عنوان یک اسلشر سریع و با اکتان بالا از Techland ظاهر شد. این بازی ترسناک دارای مکانیک های پارکور قابل توجه و برخی از بهترین مبارزات زامبی است که تا به حال دیده ایم.

2. State of Decay (And State of Decay 2)

State of Decay

بازی‌های State of Decay انحصاری برای ایکس‌ باکس و ویندوز هستند و نمایش‌ های فوق‌ العاده‌ ای از مدیریت افرادی هستند که برای زنده ماندن در یک آخرالزمان زامبی پرتنش لازم است. در بازی State of Decay، بازیکنان باید یک جامعه بسازند، پایگاهی از عملیات را مدیریت کنند و منابع را جستجو کنند.

3. Project Zomboid

Project Zomboid

Project Zomboid عنوان تنبیهی و احتمالا سخت ترین بازی زامبی در این لیست است. این یکی از بهترین بازی‌ های زامبی است زیرا بسیار پرچالش است، و علی‌ رغم کمبود گرافیک پر زرق و برق، بازی Project Zomboid شما را مجبور می‌ کند روی لبه صندلی خود بنشینید و فکر کنید حمله بعدی از کجا خواهد آمد.

4. Dead Island (And Dead Island 2)

Dead Island

Dead Island فرنچایز عجیبی است – بین Dead Island و 2 فاصله ده ساله وجود داشت، اما زمانی که این فاصله به پایان رسید، یکی از بهترین بازی های زامبی تا کنون ارائه شد. بازی Dead Island 2 یک فرنچایز به یاد ماندنی از عنوانی است که شما را ساعت ها درگیر می کند.

5. Left 4 Dead (And Left 4 Dead 2)

Left 4 Dead

Left 4 Dead ضربه خنجر Valve به عنوان آخرالزمان زامبی بود – و چه موفقیت آمیز بود. این حماسه چهار نفره، بازماندگان را طی یک سری مراحل با زامبی‌ ها و برخی از زامبی‌ های جهش‌ یافته به خوبی ساخته شده, طی کرد.

6. The Last of Us (And The Last of Us Part 2)

The Last of Us

از نظر فنی، آنها زامبی نیستند، اما افراد آلوده در بازی The Last of Us مطمئناً این حالات و ویژگی های مرده را نشان می دهند. در سال 2013، The Last of Us بر روی پلی استیشن 3 منتشر شد و به سرعت به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های تمام دوران شناخته شد – و مطمئناً یکی از بهترین بازی‌ های زامبی است که در این فهرست قرار گرفته است.

7. Call of Duty Zombies (Any of Them)

Call of Duty Zombies

COD Zombies یک فرنچایز با حالت افسانه ای است که در طول سال ها در بیش از نیم دوجین بازی Call of Duty وجود داشته است. این یک عنصر اصلی برای خلاقیت های Treyarch است و در طول سال ها، از حالت بقای ساده به یک ماجراجویی کامل و جهان باز تبدیل شده است.

8. Dead Rising (1 – 4)

Dead Rising

Dead Rising یکی از نمادین ترین فرنچایزهای زامبی در بازی است و از زمانی که اولین بازی در سال 2006 منتشر شد، تلاش کرده است تا خود را به عنوان بنیانگذار تمام بازی های زامبی مدرن معرفی کند. این بازی معمولاً دارای یک مسابقه با سرعت، جمعیت هزاران زامبی و نبوغ بسیار در هنگام ساخت سلاح است.

9. Days Gone

Days Gone

Days Gone یک بازی انحصاری پلی استیشن بود که یک شکارچی جایزه زامبی‌ کشی را با موتورسیکلت به نام دیکن سنت جان نشان می‌ داد. یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی در سال ۲۰۱۹ است که توسط Bend Studio توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. داستان بازی Days Gone در اورگان پسا آخرالزمانی دو سال پس از شروع یک بیماری همه گیر می گذرد که بخشی از بشریت را به موجودات شرور زامبی مانند تبدیل کرد. دیکون سنت جان، یاغی سابق، متوجه می‌ شود که همسرش سارا که مرده فرض شده است، ممکن است هنوز زنده باشد و برای یافتن او به جستجو می‌ پردازد.

10. The Walking Dead (The Telltale Series)

The Walking Dead

The Walking Dead یک بازی ماجراجویی گرافیکی اپیزودیک در سال ۲۰۱۲ است که توسط Telltale Games توسعه و منتشر شده است. این فیلم که در دنیایی مشابه مجموعه کتاب های مصور با همین نام توسط رابرت کرکمن می گذرد، اولین قسمت از سری بازی های ویدئویی The Walking Dead از Telltale است. این بازی یک جنایتکار محکوم به نام لی اورت را دنبال می کند که در بحبوحه آغاز یک آخرالزمان زامبی در جورجیا، نگهبان دختر جوانی به نام کلمنتاین می شود. تصمیمات بازیکن، مانند انتخاب‌ های دیالوگ و اقدامات، بر مسیر داستان تأثیر می‌ گذارند و عواقب این انتخاب‌ ها در قسمت‌ های بازی نیز وجود دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی