جیمز با بررسی نامه‌ای از همسر فقیدش، به جایی که خاطرات زیادی ساخته بودند – سایلنت هیل بازمی‌گردد. چیزی که او پیدا می کند یک
جیمز با بررسی نامه‌ای از همسر فقیدش، به جایی که خاطرات زیادی ساخته بودند – سایلنت هیل بازمی‌گردد. چیزی که او پیدا می کند یک شهر ارواح است که توسط

SILENT.HILL 2.banner1

داستان Silent Hill 2 در مورد شخصیت اصلی به نام جیمز ساندرلند (James Sunderland) است که پس از دریافت یک نامه مرموز از همسر متوفی ایش، مری (Mary)، به شهر Silent Hill سفر می‌کند. در نامه، مری از جیمز می‌خواهد که به دیدنش بیاید، که او را در حالیکه سال‌ها از مرگش گذشته، به شدت گیج می‌کند. حالا شما به این شهر مخوف بروید و راز این که چگونه همسر مرده ی شما به شما پیام داده است را کشف کنید.

SILENT.HILL 2.banner2

بازی SILENT HILL 2 یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و فضایی خشک و تاریک را به نمایش می‌گذارند که به احساس تنهایی و اضطراب بازیکن افزوده می‌شود. جیمز با شخصیت‌های متنوعی در این سفر ملاقات می‌کند، از جمله مِری و آنجلا (Angela) که هرکدام داستان و چالش‌های خاص خود را دارند و به عمق احساسی داستان اضافه می‌کنند. بازیکنان با دشمنان مختلف مواجه می‌شوند و باید منابع محدودی مانند سلاح‌ها و تجهیزات را مدیریت کنند تا زنده بمانند. بازی به بررسی موضوعاتی نظیر گناه، فقدان، و روان‌شناسی شخصیت‌ها پرداخته و داستان را به یک تجربه عاطفی و تأثیرگذار تبدیل می‌کند. خیلی از شخصیت های ترسناک نسخه اصلی مانند کله هرمی افسانه ای در این بازی منتظر شما هستند تا به شهر برگردید تا از خجالت شما در بیایند!

SILENT.HILL 2.banner3

بازی کامپیوتری SILENT HILL 2 یک ریمیک بسیار زیبا و تحسین برانگیز می باشد که قطعا بعد از بازی کردن آن حس خوبی خواهید داشت. از تاریخ انتشار اصلی این بازی  بیش از 2 دهه از نسخه اصلی این بازی می گذرد اما با این حال با این نسخه بازسازی شده نشون داد که کت تن کیه! این بازی را شرکت بازی سازی Bloober Team SA ساخته و یک استدیو بازی سازی دیگر به اسم KONAMI این بازی را در تاریخ 7 اکتبر سال 2024 به بازار عرضه کرده است. سبک اصلی این بازی Psychological Horror می باشد و دیگر ژانرهای این بازی  ترسناک , بقا , دلهره آور , ماجراجویی , اکشن , سوم شخص می باشد. هم منتقدان و هم گیمرها از این بازی استقبال به شدت گرمی کردند و با وجود قیمت عجیب غریب گران این بازی گیمرهای زیادی آن را خریداری کردند. شما دوستان عزیز هم می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و نیم بها از سرورهای بسیار قوی گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید. و کشف کنید چه اتفاقی برای همسر شما افتاده است.

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی SILENT HILL 2 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-71046-urlv' data-url='http://gamejs9.gamebatofiles.ir/gamejs18/SILENT.HILL-2/Silent.Hill-2.Official.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی