معرفی 5 بازی شبیه بازی Suicide Squad

معرفی 5 بازی شبیه بازی Suicide Squad

Suicide Squad Suicide Looter-Shooter یک بازی اکشن و ماجراجویی در سبک تیراندازی است که در سال ۲۰۲۴ توسط Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games منتشر شده است. داستان بازی پنج سال پس از حوادث Arkham Knight اتفاق می‌ افتد، داستان بازی چهار ابرشرور-کاپیتان بومرنگ، ددشات، هارلی کوئین و کینگ شارک- را دنبال می‌ کند که توسط آماندا والر جمع‌ آوری شده و به متروپلیس فرستاده می‌ شوند تا مهاجم بیگانه برینیاک را متوقف کنند و اعضای آن را بکشند. لیگ عدالت که تحت نفوذ او قرار گرفت.

بازی های ابرقهرمانی زیادی وجود دارد که مشابه Suicide Squad است: لیگ عدالت را بکشید. این لیست سعی می کند تا پنج بازی برتر که با آن در داستان ، گیم پلی ، تصاویر و طراحی مطابقت دارند ، معرفی کند. 

5. Gotham Knights

Gotham Knights

گاتهام شوالیه آسان بود که در اینجا گنجانده شود. یک بازی DC است ، دارای یک حالت داستان روایتگر است و چهار شخصیت قابل بازی را شامل می شود که شامل رابین ، Nightwing ، Batgirl و Red Hood است. .

Gotham Knights یک بازی اکشن نقش آفرینی محصول سال 2022 است که توسط WB Games Montréal توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games منتشر شده است. بازی Gotham Knights با الهام از سری کمیک Batman: Gotham Knights و بر اساس شخصیت DC Comics، Batman و گروه بازیگرانش، بر روی شخصیت‌ های Nightwing، Batgirl، Robin و Red Hood تمرکز دارد که در تلاش برای بازگرداندن عدالت به شهر گاتهام در طول دوره‌ ای از بلافاصله پس از مرگ بتمن کاهش یافت. در حین بررسی وقایعی که منجر به مرگ مربی خود شد، قهرمانان درگیر باستانی بین دو سازمان مخفی می شوند که برای کنترل گاتهام می جنگند.

4. Marvel’s Avengers

Marvel’s Avengers

Marvel’s Avengers یک بازی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۲۰ است که توسط کریستال داینامیکس توسعه یافته و در ابتدا توسط Square Enix منتشر شده است. بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس، انتقام‌ جویان، طرح داستان یک نوجوان غیرانسانی کامالا خان را دنبال می‌ کند که در طول روز A-Day، یک روز جشن برای انتقام‌ جویان، قدرت‌ های فوق‌ العاده‌ ای به دست می‌ آورد که پس از یک حمله تروریستی به تراژدی ختم می‌ شود.

کاپیتان آمریکا ، مرد آهنین ، مرد عنکبوتی ، بیوه سیاه ، ثور ، و این حتی نیمی از آن نیست. Marvel’s Avengers مانند یک سوار غلتکی است و هر ساعت یک ابرقهرمان جدید را به سمت شما می اندازد تا بازی کند. Marvel’s Avengers از منظر سوم شخص پخش می شود و دارای هر دو حالت تک نفره و چند نفره است. دارای یک حالت Co-op آنلاین است که به بازیکنان اجازه می دهد تیمی از قهرمانان خود را جمع کنند.

3. Marvel’s Guardians of the Galaxy

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Marvel’s Guardians of the Galaxy یکی دیگر از بازی های روایت محور است که دارای چندین شخصیت اصلی است. در حالی که شما همیشه در طول بازی به عنوان ستاره-لرد بازی می کنید ، همیشه بر اقدامات کل نگهبانان کنترل خواهید داشت. از کدام مهارت ها استفاده می کنند ، هنگام حمله ، و چه کاری انجام می دهند ، شما در تمام آن حرفی خواهید زد.

Marvel’s Guardians of the Galaxy یک بازی ماجراجویی اکشن است که در سال ۲۰۲۱ توسط Eidos-Montréal توسعه یافته و در ابتدا توسط Square Enix منتشر شده است. داستان بازی در دنیایی اصلی و بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس Guardians of the Galaxy روایت می‌شود که در حین تلاش برای گرفتن جانوری برای یک کلکسیونر ثروتمند، ناخواسته فاجعه‌ ای ایجاد می‌ کند که صلح کهکشان را تهدید می‌ کند.

2. Helldivers 2

Helldivers 2

Helldivers 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص است و در حال حاضر یکی از بهترین بازی ها مانند Suicide Squad: Kill the Justice League موجود در PS5 و PC است. مانند Suicide Squad ، Helldivers 2 بسیار سریع است.

برخلاف Helldivers که یک تیراندازی از بالا به پایین است، Helldivers 2 یک تیراندازی سوم شخص است. بازیکنان نقش “Helldivers” را بر عهده می گیرند، نیروهای شوک نخبه ای که از مدار به سیارات متخاصم در “Hellpods” گلوله مانند رها می شوند. گیم‌ پلی شامل عملیات‌ هایی است که در آن بازیکنان باید ماموریت‌ ها را در سطوحی که به‌ طور رویه‌ ای تولید شده‌ اند، انجام دهند و در عین حال از انبوهی از دشمنان جلوگیری کنند، پس از آن می‌ توانند با یک کشتی تماس بگیرند تا خود را به سوپر ویرانگرشان که در مدار سیاره می‌چرخد، بکشند.

1. The Batman: Arkham Series

The Batman: Arkham Series

Batman: Arkham City یک بازی اکشن و ماجراجویی در سال ۲۰۱۱ است که توسط Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است.

این بازی از منظر سوم شخص با تمرکز اصلی بر توانایی‌ های جنگی و مخفی کاری بتمن، مهارت‌ های کارآگاهی و ابزارهایی ارائه می‌ شود که می‌ توان از آنها در مبارزه و اکتشاف استفاده کرد. بتمن می‌ تواند آزادانه در زندان Arkham City حرکت کند، با شخصیت‌ ها تعامل داشته باشد و ماموریت‌ ها را بر عهده بگیرد و با پیشروی در داستان اصلی یا به دست آوردن تجهیزات جدید، قفل مناطق جدید را باز کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی