همه چیزهایی که تاکنون درباره Avowed می دانیم

همه چیزهایی که تاکنون درباره Aowed می دانیم

Avowed جدیدترین عنوان از Obsidian Entertainment است، استودیوی بازی The Outer Worlds، Grounded، Fallout: New Vegas، و Star Wars: Knights of the Old Republic 2. اینبار  Avowed را که در همان دنیایی با Pillars of Eternity می گذرد, خواهد برد. بازی های RPG قبلی Obisidian عالی هستند و آن را به دنیای فانتزی Eora ببرید. Avowed یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط Obsidian Entertainment توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. Aowed در همان جهان ستون های ابدیت، در جهان Eora اتفاق می افتد.

Aowed به نظر می‌ رسد که می‌ تواند یکی از برجسته‌ ترین رویدادهای سال 2024 باشد، و در اینجا همه اطلاعاتی که از این بازی تاکنون می‌ دانیم را جمع آوری کرده ایم.

Avowed Release Date

Avowed Release Date

Avowed اولین بار توسط Obsidian و مایکروسافت در سال 2020 معرفی شد و در نهایت پنجره انتشار آن در ژوئن 2023 اعلام شد. تایید شده است که Avowed در سال 2024 منتشر خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار اعلام نشده است.

در چه پلتفرم هایی منتشر خواهد شد؟

خرید Obsidian توسط مایکروسافت در سال 2018 به این معنی است که عناوین آینده مانند Grounded به انحصار Xbox تبدیل شده اند و همین امر در مورد Avowed نیز صادق خواهد بود. تایید شده است که این بازی برای Xbox Series X و PC از طریق Steam و اپلیکیشن Xbox منتشر خواهد شد.

آیا Avowed روی Xbox Game Pass خواهد بود؟

مایکروسافت تأیید کرده است که Avowed روی Xbox Game Pass راه اندازی می شود، که جای تعجب نیست. تمامی بازی‌ های شخص اول و دوم مایکروسافت در زمان عرضه بر روی Xbox Game Pass منتشر خواهند شد. با خرید Obsidian توسط مایکروسافت، می‌ توان انتظار داشت که تمامی عناوین آن در آینده روی سرویس اشتراک عرضه شوند.

Avowed Plot And Setting

Avowed Plot And Setting

Aowed در دنیای Eora اتفاق می افتد، همان محیطی که جانشین معنوی Baldur’s Gate، Pillars of Eternity 1 و 2 است. بازیکن یک جادوگر قدرتمند است که به سرزمین های زنده فرستاده شده است تا ریشه طاعون را کشف کند. 

بازیکنان می توانند سرنوشت خود را در تعامل با شخصیت های زیادی در سرزمین های زنده رقم بزنند، که بسیاری از آنها در مورد حضور شما بسیار مردد هستند، به این معنی که شما باید ثابت کنید که شایسته اعتماد آنها هستید. البته، شما همچنین می توانید سوء ظن آنها را ثابت کنید و شخصیت شیطانی تری باشید زیرا آزادی انجام آنچه را که در بازی می خواهید دارید.

Aowed یک بازی نقش آفرینی و اکشن است که هم از منظر اول شخص و هم از دید سوم شخص قابل بازی است.[2] بازیکنان می توانند از جادو، سلاح های سرد و سلاح گرم برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند.

Avowed Gameplay

Avowed Gameplay

علیرغم اینکه در همان دنیای Pillars of Eternity اتفاق می افتد، گیم پلی Avowed کاملاً متفاوت است و از سبک RPG ایزومتریک فاصله می گیرد و در عوض روی RPG اول و سوم شخص تمرکز می کند که می تواند بیشتر به بازی هایی مانند Skyrim تشبیه شود.

یکی از بهترین ویژگی‌ های اکثر بازی‌ های Obsidian این است که بازیکنان می‌ توانند تا حد زیادی هر طور که می‌ خواهند بازی کنند، خوب یا بد بودن را انتخاب کنند و سبک بازی را متناسب با آنها تطبیق دهند. Aowed به شما آزادی ترکیب و تطبیق سلاح‌ ها از جمله شمشیر و تفنگ و همچنین طلسم‌ هایی را می‌ دهد که امکان تجربه بازی بسیار شخصی را فراهم می‌ کند.

بازیکنان همچنین با همراهان مختلفی که در طول بازی حضور خواهند داشت تعامل خواهند داشت و شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و تعاملات به شکل گیری داستان در حین پیشرفت در بازی کمک می کند. با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ ایم، به نظر می‌ رسد که Avowed از نظر مکانیکی شبیه به بازی The Outer Worlds خواهد بود، اما با فضایی فانتزی که در دنیای Pillars of Eternity اتفاق می‌ افتد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی